Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Hanna Schygulla

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door berline Bekijk bericht
    Gevonden bij BOL.COM nieuw en gebruikt. Besteld en nu maar hopen dat ze voor zaterdag geleverd worden zijn we van dat mierenzoet met die Kerstdagen op de TV vanaf.

Goed idee, dat bedoelde ik. Je kunt het altijd weer doorverkopen, of weggeven, daar is het mooi genoeg voor. Veel plezier en hopelijk lees ik nog eens een 'review' van je.

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

foto met Rainer Werner Fassbinder (beauty and genius - o.z.)
    Reageer

Hanna Schygulla

Gevonden bij BOL.COM nieuw en gebruikt. Besteld en nu maar hopen dat ze voor zaterdag geleverd worden zijn we van dat mierenzoet met die Kerstdagen op de TV vanaf.
    Reageer

Ga eens kijken waar ze verkrijgbaar zijn is wel een goede tip voor de Kerstdagen want dat is weer de traditionele flauwe hap die we voorgeschoteld krijgen.
    Is prima te doen ! Je vind de DVD-serie binnen 30 seconden op de site van de bekendste internet-winkel voor boeken, muziek etc, met dat dikke mannetje..... (zo maak ik geen reclame )
    Reageer

Hanna Schygulla

Ga eens kijken waar ze verkrijgbaar zijn is wel een goede tip voor de Kerstdagen want dat is weer de traditionele flauwe hap die we voorgeschoteld krijgen.
    Reageer

Inderdaad een beetje ouder maar nog herkenbaar. Van mij mogen ze nog eens films uitzenden waar zij in meespeeld maar dan zullen we wel op de Duitse tv aangewezen zijn op NL talige tv stations is er alleen maar hedendaagse pulp vol geweld.
    De volledige serie Berlin Alexanderplatz is voor minder dan 30 euri verkrijgbaar. Daar heb je dan wel ruim 15 uur DVD voor, met de allerbeste TV ooit gemaakt.

Op YouTube staan ook stukjes van de vele goede films waarin zij meespeelde. Gewoon haar naam daar intypen.
    Aangepast door Onno Zel; 19 december 2010, 20:09.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
511 reacties
1.290k views
Laatste bericht
8k reacties
4.717k views
Laatste bericht
1k reacties
2.241k views