Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Kylie Minogue

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Tatra Bekijk bericht

Eerlijk gezegd geen flauw idee waar je het over hebt. Maar nog meer, en dat is veel belangrijker, geen flauw idee wat je probeert te zeggen. Behalve dan dat je het ergens niet mee eens bent. Ook geen idee waar de foto's waar je nu commentaar op levert vandaan komen en wanneer die geplaatst zijn.
    Maar misschien zijn er wel mensen die je begrijpen en ligt het volledig aan mij dat ik je totaal niet begrijp. Mocht dat het geval zijn dan is het prima, maar misschien wel handig voortaan als je iets plaatst het op zo'n manier te verwoorden dat het voor iedere gebruiker begrijpelijk is. Heeft er ook niets mee te maken dat ik pas sinds vandaag hier op deze site kom want dat is niet zo. Ik ben al gebruiker sinds 2014. OK nooit foto's of video's geplaatst dat klopt. Dat heeft meer te maken met tijdgebrek. Dan zou ik eerst moeten gaan uitzoeken hoe ik dat zou moeten doen en dat gaan oefenen. Zal heus geen hogere wiskunde zijn maar met de jaren is ook de interesse om dingen te leren over het gebruik van een pc minder geworden. Wie weet krijg ik nog een keer een gekke bui dat ik het wel een keertje uitzoek.
    Kan ook met je telefoon hoor.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
46 reacties
70k views
Laatste bericht
141 reacties
111k views
Laatste bericht
136 reacties