Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Mae West

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Mae West
    Het is leuk om te zien dat er ook wat meer topics komen over vroegere mokkels, die destijds "***-symbool" of ***-bom genoemd werden. Een beetje historie is niet verkeerd op deze site. Het is een leuke vraag wie dan 'de eerste' was, volgens mij is dat Mae West. Niet alleen was zij de voorgangster van Marilyn Monroe (dat kunnen er meerdere geweest zijn), maar ze was ook de allereerste die haar carrière helemaal in eigen hand nam, in tegenstelling tot anderen daarvoor. Die waren nog afhankelijk van filmstudio-bazen, fotografen, dus van mannen.

    Haar onafhankelijkheid wordt ook duidelijk door beroemde teksten van haarzelf, eigen improvisaties tegen de zin van producers in. Omdat ze een enorm 'kassucces' was kon zij zich dat permitteren, ze had de macht ervoor. Een paar teksten zijn dan ook wereldberoemd geworden zoals:

    "Come up and see me sometime" (in een liefdesscène)
    "Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?" (na een omhelsing)
    In een later interview werd gevraagd waarom ze spiegels aan het plafond van haar slaapkamer had en het antwoord was: "I wanna see how I'm doing".

    Mae West (1893 - 1980), de enige echte voorgangster van MM en BB:


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
2k views
Laatste bericht
86 reacties
101k views
Laatste bericht
661 reacties
1.306k views
Laatste bericht
2k reacties
4.198k views
Laatste bericht
1k reacties
2.233k views
Laatste bericht
2k reacties
3.744k views
Laatste bericht
27 reacties
19k views
Laatste bericht
175 reacties
395k views
Laatste bericht
Werken...
X