Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Rebecca de Ruvo

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Rebecca de Ruvo

    Sonny schreef:

    Interessante informatie en foto's Obscure. Ik keek ook altijd naar Rebecca en consorten. Zo kan ik me ook Pip Dann nog goed herinneren. Rebecca staat op onderstaande foto in de bovenste rij in het midden, Pip Dann zit onderaan rechts.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    De goede ouwe tijd toen mtv nog leuk was
    Reageer

    #2
    RE: Rebecca de Ruvo

    Dit komt van de website van Simone Angel, die, zoals u weet, ook vj was bij MTV in die tijd. Keek vaak 's ochtends naar Rebecca DeRuvo. Ze heeft een hele tijd het ochtend programma gedaan. Zo ziet ze er nu uit. Niet meer zo blond
    Interessante informatie en foto's Obscure. Ik keek ook altijd naar Rebecca en consorten. Zo kan ik me ook Pip Dann nog goed herinneren. Rebecca staat op onderstaande foto in de bovenste rij in het midden, Pip Dann zit onderaan rechts.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #3
    RE: Rebecca de Ruvo

    Hey Simone,
    It is so nice to see and hear how well you and your family are doing..I became a mother to Alfonso 3 months ago and I absolutely love it! I attach a pic.. I would really like to come out and visit you and stay in your resort someday! I dont know if you remember but I love horse riding!I am still in my band The vitamins and we have a single out in January, the video stars the actress Samantha Morton, I was 9 months pregnant and simply refused to be in it! She is fantastic.. We have a web page but it is very basic, it is being redesigned. I would write more but Fonsie ( his nickname ) is crying the little ******!!
    xxxxxsxxxxx

    Dit komt van de website van Simone Angel, die, zoals u weet, ook vj was bij MTV in die tijd. Keek vaak 's ochtends naar Rebecca DeRuvo. Ze heeft een hele tijd het ochtend programma gedaan. Zo ziet ze er nu uit. Niet meer zo blond

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken





    **Aangepast door: obscure / 2006-06-19 01:06:42**
    Aangepast door admin; 21 april 2009, 19:35. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    #4
    RE: Rebecca de Ruvo

    Even een stukje nostalgie hoor....

    Iemand toevallig nog meer materiaal van deze dame?



    **Aangepast door: roekoekoe / 2006-06-19 07:27:11**
    Aangepast door admin; 5 juli 2008, 12:25. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    #5
    RE: Rebecca de Ruvo

    http://www.dumpanimage.com/image.php?i=LhrjGKZhXG
    http://www.dumpanimage.com/image.php?i=7MdQUmvRvS

    hier 2 pics

    **Aangepast door: dromer / 2005-09-16 10:45:37**
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
2k views
Laatste bericht
86 reacties
101k views
Laatste bericht
661 reacties
1.306k views
Laatste bericht
2k reacties
4.198k views
Laatste bericht
1k reacties
2.233k views
Laatste bericht
2k reacties
3.744k views
Laatste bericht
27 reacties
19k views
Laatste bericht
175 reacties
395k views
Laatste bericht
Werken...
X