Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Lee Ann Tweeden

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Lee Ann Tweeden

Retep schreef:
    Rv schreef:
    Retep schreef: goh ze lijkt ook nog wel op mijn overbuurvrouw............zeg Letjo en Rv, als iemand hier serieus een vraag stelt, is dat niet een verzoek aan alle nieuwebies om even hun ondoordachte suggesties te geven.........(ja hoor jenifer lopez en toni braxton hebben in het verleden geposeerd voor een lingerie-site.........en dat heeft daarna niemand ooit opgemerkt of ontdekt...........ze zijn ook niet zo bekend of zo.........droom lekker verder!!)...........zucht...
    Hee, ik vind het een beetje jammer dat je zo geageerd hoor. Ik vind haar echt op Toni Braxton lijken... Er zijn toch zat celebrities die voor dit soort dingen poseren, of is dat van mij nou zo stom bedacht???
    JA.................(kijk nog eens goed naar een plaatje van toni braxton........die is donkerder, heeft een groter neus, heeft vollere lippen.......enz, enz, enz..............)
    Ok, ok, daar heb je wel weer gelijk in... Ben ook nog maar een nieuwbe he...
    Reageer

Pretender schreef: Nee man....het is in ieder geval geen Toni Braxton of Jennifer Lopez....

De eerste replyer had hem goed....Het is Lee Ann Tweeden....Bedankt kerel....
    graag gedaan...........
    Reageer

Nee man....het is in ieder geval geen Toni Braxton of Jennifer Lopez....

De eerste replyer had hem goed....Het is Lee Ann Tweeden....Bedankt kerel....
    Reageer

Rv schreef:
    Retep schreef: goh ze lijkt ook nog wel op mijn overbuurvrouw............zeg Letjo en Rv, als iemand hier serieus een vraag stelt, is dat niet een verzoek aan alle nieuwebies om even hun ondoordachte suggesties te geven.........(ja hoor jenifer lopez en toni braxton hebben in het verleden geposeerd voor een lingerie-site.........en dat heeft daarna niemand ooit opgemerkt of ontdekt...........ze zijn ook niet zo bekend of zo.........droom lekker verder!!)...........zucht...
    Hee, ik vind het een beetje jammer dat je zo geageerd hoor. Ik vind haar echt op Toni Braxton lijken... Er zijn toch zat celebrities die voor dit soort dingen poseren, of is dat van mij nou zo stom bedacht???
    JA.................(kijk nog eens goed naar een plaatje van toni braxton........die is donkerder, heeft een groter neus, heeft vollere lippen.......enz, enz, enz..............)
    Reageer

Rv schreef: Hee, ik vind het een beetje jammer dat je zo geageerd hoor. Ik vind haar echt op Toni Braxton lijken... Er zijn toch zat celebrities die voor dit soort dingen poseren, of is dat van mij nou zo stom bedacht???
    Nee, dat is niet stom. Echter dat je denkt dat ongeveer 3000 mokkelaars daar dan nog niet achter zijn gekomen is wel ietsjes naief. no offence.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
58 reacties
123k views
Laatste bericht
2k reacties
5.099k views
Laatste bericht
1k reacties
2.255k views