Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Agnetha Faltskog

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

Goed lezen. Annifrid was geen heks, maar vergeleken met Agnetha leek ze wel een heks. Annifrid was op zichzelf een goed ogende dame, als Agnetha maar niet in de buurt was.
    Ik vond beiden op hun eigen wijze erg sexy. En als ze bij elkaar waren dan waren er dus twee sexy dames... Maar dat is allemaal een kwestie van smaak of je iemand knap en sexy vind of niet...
    Reageer

Goed lezen. Annifrid was geen heks, maar vergeleken met Agnetha leek ze wel een heks. Annifrid was op zichzelf een goed ogende dame, als Agnetha maar niet in de buurt was.
    Wie er ook in de buurt was dat deed niets af aan hoe Annifrid er uitzag en op mijn overkwam. Zij ging niet opeens op een heks lijken omdat haar blonde colega in de buurt was.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Tatra Bekijk bericht

Duidelijk een kwestie van smaak. Annifrid was geen heks zoals jij beweert, maar jij vond dat zo en dat is heel iets anders. Mijn voorkeur ging toch echt uit naar Annifrid.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Tatra Bekijk bericht

Duidelijk een kwestie van smaak. Annifrid was geen heks zoals jij beweert, maar jij vond dat zo en dat is heel iets anders. Mijn voorkeur ging toch echt uit naar Annifrid.
    Ik vond ze allebei wel leuk
    Reageer

Wie niet. Blonde Agnetha was de blikvanger. Bij haar vergeleken was Annifrid een roodharige heks.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
126 reacties
102k views
Laatste bericht
510 reacties
1.289k views
Laatste bericht
121 reacties
91k views