Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Keely Shaye-Smith

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Keely Shaye-Smith

Misschien wel. Sommige site hebben namelijk een beleid op de hoeveelheid dataverkeer wat er van en naar jouw site toegaat. Hoeveel je hebt gebruikt qua webspace maakt dan niets uit maar hoevaak het wordt aangesproken (elke keer dat zo'n plaatje laad op mokkels of andere pagina's waar die plaatjes staan). Daar is gewoon een limiet op en die wordt elke avond ververst bij de meeste sites. Soms zelfs na 2 uur al.
    Reageer

Nou zoveel had ik er nog niet opstaan na 2 dagen , ik had zelfs nog 46MB vrije ruime over

Maar je denk dus dat ze het morgen weer doen mischien ???
    Reageer

Misschien hebben ze na 1 blik op je dataverkker het linken uitgezet. Ik weet het anders ook niet. Misschien dat het morgen beter gaat als je datalimiet vereverst wordt ofzo.
    Reageer

ow ik zie het al /.... hij geeft aan dat mijn website niet langer beschikbaar is bij tripod ... wat kan ik doen als ik naar upload ga dan zie ik wel dat de foto's er nog in sta ... helppppppppp wat moet ik doen
    Reageer

Freedon Nadd schreef: Is het eigenlijk een actrice ofzo? Of heeft pierce haar bij de drogist opgepikt?
    ze schijnt modellenwerkt te hebben gedaan ....

maar klopt het nu dat de foto's het niet meer doen
    of ligt het aan mijn computer ...
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1k reacties
2.240k views
Laatste bericht
666 reacties
1.307k views
Laatste bericht