Oorspronkelijk gepost door stoerebink
Bekijk bericht
Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Melissa Gilbert
Opvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk berichtDat had ik ook wel door, maar ik bedoelde te zeggen dat ik haar door de jaren heen heb zien veranderen, dus schrik ik niet van hoe ze er uitziet.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door didodido Bekijk berichtIk doelde op de cosmetische ingrepen.....
Dat had ik ook wel door, maar ik bedoelde te zeggen dat ik haar door de jaren heen heb zien veranderen, dus schrik ik niet van hoe ze er uitziet.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk berichtVoor mij totaal niet! Sinds ik HET KLEINE HUIS voor het eerst zag eind jaren 70, ben ik een fan.
Ze maakt niet aan de lopende band films en heeft een vrij rustige carriere gemaakt.
Zo nu en dan is er weer een film of item met/over haar op tv en dan kijk ik toch altijd even.
Iedereen bedankt voor de pics!
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door didodido Bekijk berichtDa's toch wel even schrikken!
Voor mij totaal niet! Sinds ik HET KLEINE HUIS voor het eerst zag eind jaren 70, ben ik een fan.
Ze maakt niet aan de lopende band films en heeft een vrij rustige carriere gemaakt.
Zo nu en dan is er weer een film of item met/over haar op tv en dan kijk ik toch altijd even.
Iedereen bedankt voor de pics!
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
126 reacties
102k
views
|
Laatste bericht Gisteren, 09:04 | |||
510 reacties