Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Lara Fabian
Opvouwen
X
-
-
RE: Lara Fabian
Classicals Beauties Are The Hottest schreef: ooh jaah?? die ken ik helemaal niet....zal eens wat info verzamelen!!
Ik denk dat Lara Fabian bekender is dan menigeen denkt!! veel mensen kennen dr muziek wel of dr naam! Zij moet het ook van de CD verkopen hebben en niet zozeer van de singles (hier in NL tenminste)
Naja als CD's maar verkopen dat is ook belangrijker, dat betekend dat mensen je muziek zo waarderen en het risico durven te nemen een CD te kopen i.p.v een in verhouding goedkoop single'tje
'Axelle Red' van Axelle Red, ****** 724384234522, is erg goed vind ik.
Reageer -
ooh jaah?? die ken ik helemaal niet....zal eens wat info verzamelen!!
Ik denk dat Lara Fabian bekender is dan menigeen denkt!! veel mensen kennen dr muziek wel of dr naam! Zij moet het ook van de CD verkopen hebben en niet zozeer van de singles (hier in NL tenminste)
Naja als CD's maar verkopen dat is ook belangrijker, dat betekend dat mensen je muziek zo waarderen en het risico durven te nemen een CD te kopen i.p.v een in verhouding goedkoop single'tje
Reageer -
Classicals Beauties Are The Hottest schreef: het zal wel aan de afzetmogelijkheden liggen...engels verkoopt natuurlijk veel beter en maybe de wens naar wereldfaam??!!
Ik denk wel dat "la langue francais" dichter bij hun hart ligt!! Ik vind de franse albums ook veel beter van celine en lara....Patricia is ook super!! Hun muziek is toch ook vrijwel hetzelfde genre?!?
Je kunt ook zeggen: liever wereldberoemd in Frankrijk dan onbekend in de hele wereld, eigenlijk heeft alleen Celine Dion met succes de overstap gemaakt. Axelle Red is ook erg goed, Vlaamse zangeres die in het Frans zingt en in Frankrijk erg bekend is.
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
1k reacties
2.240k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 09:50 | |||
666 reacties
1.308k