Oorspronkelijk gepost door watis
Bekijk bericht
Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Indigo Oord
Opvouwen
X
-
Dus als je onbekend bent en daarom op een andere plek wordt gepost ben je vrouwonvriendelijk? Ze worden nog steeds geplaatst, dus weinig onvriendelijks aan. Volgens mij wil je gewoon maar 1 groep en moet buitenlandse vrouwen en Belgische vrouwen ook hier geplaatst worden, want het is erg vrouwonvriendelijk om ze op een andere plek te plaatsen. Ik ben ook van mening dat we moeten stoppen met mensen die geen rijbewijs hebben te weigeren als buschauffeur, dat is ook erg onvriendelijk voor die mensen.
- Aantal bedankjes 2
Reageer -
Dat bedoel ik nou met "vrouwonvriendelijk"Oorspronkelijk gepost door WSM Bekijk bericht
Het voorkomt dat er allerlei onbekende vrouwen en 'wannabe celebrities' op dit deel van het forum worden gepost, oftewel het voorkomt vervuiling van dit deel van het forum.
Reageer -
-
Het voorkomt dat er allerlei onbekende vrouwen en 'wannabe celebrities' op dit deel van het forum worden gepost, oftewel het voorkomt vervuiling van dit deel van het forum.Oorspronkelijk gepost door watis Bekijk bericht...het is ook absoluut onnodig om onderscheid te maken in hoe vaak dames de media weten te halen. Als ze die niet meer halen wordt er niet meer gepost en verdwijnen ze vanzelf. Zo ook andersom, als ze wel in de media komen.
- Aantal bedankjes 2
Reageer -
Het heet daarom ook opkomende vrouwen. 'Mokkels in opkomst' komt uit de tijd dat dit forum nog Mokkels heette.Oorspronkelijk gepost door watis Bekijk bericht
Mij lijkt het beter om de draad "Mokkels in opkomst" gewoon te sluiten. De term is vrouwonvriendelijk en het is ook absoluut onnodig om onderscheid te maken in hoe vaak dames de media weten te halen. Als ze die niet meer halen wordt er niet meer gepost en verdwijnen ze vanzelf. Zo ook andersom, als ze wel in de media komen.
- Aantal bedankjes 1
Reageer
Updates
Opvouwen
| Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
|---|---|---|---|---|
|
4k reacties
17.256k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 14:27 | |||