Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Eva Koreman

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Wat ik wel weet is dat 3FM DJ's vaker gekkere dingen doen op de radio. Dat doen ze denk ik omdat het minder kijkers heeft door het vertrek van de goede DJ's. Bij NPO 3 zenden ze nu ook opeens veel naaktprogramma's uit, om de kijkcijfers van die zender op te krikken, nu er veel online kijken.

Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Ik zou het verhaal hierachter wel eens weten:
    Is het een 'truth-or-dare-challenge'? Doet ze dit vaker? In welke radio-uitzending is dit? Kun je hiervan altijd de live-video-uitzending volgen?
    De 'Habibi-challenge' van haar vond ik ook al zo geslaagd! Of dat ze bij 'Jules Unlimited' aan een koord boven een ravijn hangt (ook mooie billenshot)! Een schattig & stoer & slim & sexy meisje tegelijk!
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Kwam dit plaatje tegen voor mijn site. Hopelijk vinden jullie het wat. Heeft ze gisteren gemaakt.

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Ik zou het verhaal hierachter wel eens weten:
    Is het een 'truth-or-dare-challenge'? Doet ze dit vaker? In welke radio-uitzending is dit? Kun je hiervan altijd de live-video-uitzending volgen?
    De 'Habibi-challenge' van haar vond ik ook al zo geslaagd! Of dat ze bij 'Jules Unlimited' aan een koord boven een ravijn hangt (ook mooie billenshot)! Een schattig & stoer & slim & sexy meisje tegelijk!
    Reageer

Kwam dit plaatje tegen voor mijn site. Hopelijk vinden jullie het wat. Heeft ze gisteren gemaakt.

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Die kwamen van 3FM wegens een actie van toen in heel Nederland voor een goed doel. Dat was ongeveer 2 maanden geleden.

Oorspronkelijk gepost door Gloria Bekijk bericht
    Waar komen die vandaan?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
111 reacties
64k views
Laatste bericht
680 reacties
905k views
Laatste bericht