Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Caroline Tensen

Opvouwen

Biografie

Opvouwen

Caroline Tensen is een Nederlandse televisepresentatrice. Ze is bekend van onder andere RTL4 en De 5 Uur Show.

Algemene informatie Caroline Tensen

Leeftijd: 57 Jaar

Lengte: 1,70 meter

Relatie: Caroline Tensen is getrouwd met man Ernst-Jan Smids

Kinderen: 1 dochter Charlotte Wisse en 1 zoon Bob Wisse

Instagram: De Instagram van Caroline is @carolinetensen

Getrouwd met Ernst-Jan Smids

Caroline Tensen is sinds 2014 getrouwd met Ernst-Jan Smids. Ze was hiervoor al een keer getrouwd. De actrice trouwde in 1998 met Frank Wisse, maar de twee scheidden in 2001 weer. Caroline kreeg met Frank twee kinderen, Charlotte en Bob Wisse. Ondertussen is Caroline dus opnieuw getrouwd met Ernst-Jan. Ze wonen samen in Amsterdam.

Wie ben ik?

In 1989 ging Caroline van Veronica naar RTL Veronique en dit werd later RTL4. Dit wordt het eerste commerciële tv-station van Nederland. Ze was hier te zien als presentator en omroepster. In 1990 beleefde Tensen haar grote doorbraak bij RTL. Ze begon in dit jaar met het presenteren van het programma Wie ben ik? met Andere van Duin en Ron Brandsteder. Na haar doorbraak volgde grote shows zoals Wie is Wie en Hitbingo. Ze was hierna 10 jaar lang één van de belangrijkste presentatrices bij RTL. Ze werd dus erg bekend door Wie ben ik? Sinds 2020 presenteert ze het RTL4-programma Five Days Inside.

Foto's

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer
Updates