Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Joy Beune

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door dubbel1 Bekijk bericht
    Zien we serieus geen ****** en geen ****** op deze foto's? Waarom zou je dan in vredesnaam deze foto's willen zien. Mannen hebben ook billen, dus dat boeit niet. Joy laat dus eigenlijk niets zien. Mensen BLOK deze editie van playboy. Weg met die preutse JOY. Bah bah bah bah
    Geen idee wat je met xxxxxx en xxxxx bedoeld. Op de foto's zijn haar borsten en billen te zien. AVoor mij is dat helemaal prima. Alleen haar kruis is niet zichtbaar. Beter iets dan niets denk ik dan ook. Liever een paar topless BN-ers dan helemaal geen BN-ers die zich bloot geven. En met je oproep ben je erg laat, er zijn zelfs al extra exemplaren gedrukt.

Reageer

Zien we serieus geen ****** en geen ****** op deze foto's? Waarom zou je dan in vredesnaam deze foto's willen zien. Mannen hebben ook billen, dus dat boeit niet. Joy laat dus eigenlijk niets zien. Mensen BLOK deze editie van playboy. Weg met die preutse JOY. Bah bah bah bah
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door discodancer Bekijk bericht
    Dit gezegd hebbende ga ik deze Playboy natuurlijk wel kopen. Al was het maar als eerbetoon aan Joy. En als we vrouwen als Joy in de Playboy willen, dan moeten we zo'n Playboy natuurlijk wel kopen.
    Precies. Playboy Nederland steekt z'n nek weer uit met bekend Nederlands bloot. Alleen als we dit steunen kunnen ze doorgaan. Als je het blad wil kopen zou ik wel opschieten, de verkoop gaat gelukkig hard. Bij Rotterdams' grootste boekhandel heb ik vandaag het laatste exemplaar gekocht.
    Reageer

Wat leuk dat zo'n mooie en leuke meid als Joy in de Playboy staat. Gelukkig hebben ze meer foto's van haar billen geplaatst dan destijds van Tonny de Jong (wat een gemiste kans was dat zeg). Jammer wel dat ze zo veel make-up op heeft en dat er geen frontale foto van haar borsten bij zit.
    Dit gezegd hebbende ga ik deze Playboy natuurlijk wel kopen. Al was het maar als eerbetoon aan Joy. En als we vrouwen als Joy in de Playboy willen, dan moeten we zo'n Playboy natuurlijk wel kopen.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dr.Doodle Bekijk bericht

hier mogen playboy foto's niet echt, maar op reddit staan ze al te kust en te keur. Zonder zo een geel censor image gedoe zoals hier op mokkels,
    https://www.reddit.com/r/CelebsNL/co...shoot_van_joy/
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
7 reacties
2k views
Laatste bericht
286 reacties
957k views
Laatste bericht
4k reacties