Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Joy Beune

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door MaaikeTimmermanfan Bekijk bericht

Op zich wel mooie foto's, ik had ook meer willen zien dan een met sneeuw bedekte ***********, maar goed wij hebben het niet voor het zeggen. Verder agree to disagree lijkt me.

De census hier is sinds het geen Mokkels meer is idd belachelijk.
    Hier ook weer... Ik schreef gewoon

v e n u s h e u v e l

Heel gewoon woord...
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Tatra Bekijk bericht

Je hoort mij ook niet klagen over de foto's. Dat is dubbel1 die ontevreden is.
    Als we het over die stomme filter hier gaan hebben ja daar kunnen we allemaal wel over klagen,
    Niet dat het helpt maar dat is weer iets anders.

Maar jij bedoelde dat mannanzaken.nl worden vervangt door sterretjes? Dat is helemaal belachelijk. Vervangt de piep bij gesproken tekst. Oftewel gewoon censuur. Als er nu hele grove tekst had gestaan dan is er wel wat voor te zeggen, maar dat geloof ik hier niet zo. Goed heeft ook geen zin om over door te blijven gaan. Ik vind de foto's die ik heb gezien, mooie foto's van een mooie dame en dubbel1 vindt het maar niets. Maar die had meer ***** verwacht heb ik de indruk. Hij begint tenminste af te geven op Joy Beune dat ze te preuts zou zijn.
    Op zich wel mooie foto's, ik had ook meer willen zien dan een met sneeuw bedekte ***********, maar goed wij hebben het niet voor het zeggen. Verder agree to disagree lijkt me.

De census hier is sinds het geen Mokkels meer is idd belachelijk.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door droogkloot Bekijk bericht

Dat wordt door forum zelf gedaan helaas....

Een spatie er tussen of leesteken kan al helpen het op te lossen....

Daarnaast wordt nagenoeg alles getoond op de foto's....

Je hoort mij ook niet klagen over de foto's. Dat is dubbel1 die ontevreden is.
    Als we het over die stomme filter hier gaan hebben ja daar kunnen we allemaal wel over klagen,
    Niet dat het helpt maar dat is weer iets anders.

Maar jij bedoelde dat mannanzaken.nl worden vervangt door sterretjes? Dat is helemaal belachelijk. Vervangt de piep bij gesproken tekst. Oftewel gewoon censuur. Als er nu hele grove tekst had gestaan dan is er wel wat voor te zeggen, maar dat geloof ik hier niet zo. Goed heeft ook geen zin om over door te blijven gaan. Ik vind de foto's die ik heb gezien, mooie foto's van een mooie dame en dubbel1 vindt het maar niets. Maar die had meer ***** verwacht heb ik de indruk. Hij begint tenminste af te geven op Joy Beune dat ze te preuts zou zijn.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Tatra Bekijk bericht

Misschien handiger als je voortaan gewoon typt wat je bedoelt in plaats van allemaal sterretjes. Zou het een stuk duidelijker maken wat je bedoelt.
    Heel simpel. Als het je niet aanstaat kijk je niet naar die foto's. Kopen deed je het blad denk ik toch al niet. Er zijn volop mensen die het wel mooie foto's vinden anders was er geen extra druk gekomen.
    Volgens mij zijn het ook gewoon mooie foto's van een mooie vrouw. Die volgens mij helemaal niet preuts is. Juist doordat ze op geen enkele foto met haar benen wijd gaat liggen wat jij geloof ik graag zou willen, zijn het mooie foto's.
    Dat wordt door forum zelf gedaan helaas....

Een spatie er tussen of leesteken kan al helpen het op te lossen....

Daarnaast wordt nagenoeg alles getoond op de foto's....
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door dubbel1 Bekijk bericht
    Zien we serieus geen ****** en geen ****** op deze foto's? Waarom zou je dan in vredesnaam deze foto's willen zien. Mannen hebben ook billen, dus dat boeit niet. Joy laat dus eigenlijk niets zien. Mensen BLOK deze editie van playboy. Weg met die preutse JOY. Bah bah bah bah

Misschien handiger als je voortaan gewoon typt wat je bedoelt in plaats van allemaal sterretjes. Zou het een stuk duidelijker maken wat je bedoelt.
    Heel simpel. Als het je niet aanstaat kijk je niet naar die foto's. Kopen deed je het blad denk ik toch al niet. Er zijn volop mensen die het wel mooie foto's vinden anders was er geen extra druk gekomen.
    Volgens mij zijn het ook gewoon mooie foto's van een mooie vrouw. Die volgens mij helemaal niet preuts is. Juist doordat ze op geen enkele foto met haar benen wijd gaat liggen wat jij geloof ik graag zou willen, zijn het mooie foto's.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
3 reacties
875 views
Laatste bericht
976 reacties
1.798k views
Laatste bericht
687 reacties
908k views