Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Dione de Graaff

Opvouwen
Biografie
Opvouwen

Ze is hét gezicht van NOS Sport: Dione de Graaff. Deze presentatrice is de titel ‘’dochter van’’ al een hele lange tijd ontgroeid.

Carrière

Dione de Graaff werd in 1969 in Bussum geboren. Dat de brunette voorbestemd was om het te gaan maken in televisieland stond eigenlijk vanaf haar geboorte al vast. Dione is namelijk de dochter van VARA-eindredactuur, Jan de Graaff. Niet zo gek dus dat Dione Bussum inruilde voor Tilburg en besloot om aan de Academie voor Journalistiek en Voorlichting te gaan studeren.

Na 2 jaar bij Omroep Amersfoort te hebben gewerkt, kreeg Dione een stageplaats bij NOS Studio Sport aangeboden. Dat de bekende presentatrice inmiddels is uitgegroeid tot hét gezicht van het programma mag duidelijk zijn. Zo presenteerde Dione de Graaff al programma’s als Londen Live en Rio Live, tijdens de Olympische Zomerspelen. Daarnaast was ze ook te horen in het radioprogramma NOS Langs de Lijn én presenteert ze natuurlijk het sportjournaal.

Relatie met Chris Götte

Dione de Graaff kreeg aan het eind van de jaren 90 een relatie met de drummer van de bekende Zeeuwse band BLØF, Chris Götte. Götte maakte sinds 1997 samen met Paskal Jakobsen en Bas Kennis deel uit van de bekende band. De twee kwamen, dankzij het succes van het lief Liefs uit Londen, met elkaar in contact. Kort nadat de twee elkaar leerden kennen, bloeide er iets moois op.

Het verhaal van Dione en Chris had echter geen happy end. Op 17 maart 2001 kwam Chris de middag voor een optreden, net buiten Middelburg, om het leven door een tragisch motorongeluk. De getalenteerde drummer werd een week later herdacht in de Zeelandhallen in Goes.

Relatie met Nando Boers

Na het tragische overlijden van haar vriend Chris Götte, is Dione de Graaf een lange tijd single geweest (wat natuurlijk zeer begrijpelijk is). Gelukkig vond de presentatrice in 2011 opnieuw de liefde bij collega Nando Boers. Alhoewel de twee al 8 jaar bij elkaar zijn, is het van kinderen nooit gekomen. Alhoewel Dione dit wél een gemis vindt, vertelde ze dat ze zich hierbij neergelegd heeft: ‘’Sommige dingen lopen nu eenmaal anders, maar ik ben niet iemand die daar dan lang bij stilstaat’’ vertelde ze aan Story.

Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Ik post ook in de threads 'Lokale tv mokkels' en 'Babes uit een reclame' en 'Caps van onbekend tv'. Kijk daar ook eens!
    Reageer

Reageer

Vandaag een keer niet haar borsten goed in beeld maar zowaar een keer haar lekkere kontje bij Studio Sport volop in beeld!
    Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door NPO Bekijk bericht

Joh, ik zeg niet dat ie beter kan, ik zag alleen dat het jammer is dat hij onscherp is. Prachtige dame in een heerlijk shirt.....wat willen we nog meer??

soms lijk het wel alsof ze weet dat ze mooi is, sexy wil zijn maar dat dan toch niet durft. Ze weet haar vormen vaak goed te verhullen in kleding, camera standpunten of iets dat ze vast heeft. Het sport gala is voor ons zowat het enige feestje ????. Zou haar graag eens buiten een uitzending zien.
    Buiten de uitzending laat ze genoeg van haar lichaam zien. Ze verbergt haar achterwerk eigenlijk nooit en heeft altijd wel iets interessants aan. Of een diepe inkijk of een erg strak jurkje. Denk dus dat de publieke omroep ook een rol speelt helaas.
    Aangepast door jeremyg; 23 mei 2020, 10:21.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

Dan mag jij hem opnieuw maken.Ze kwam op afstand in beeld met co-presentator Brantsen. Veel succes.
    Joh, ik zeg niet dat ie beter kan, ik zag alleen dat het jammer is dat hij onscherp is. Prachtige dame in een heerlijk shirt.....wat willen we nog meer??

soms lijk het wel alsof ze weet dat ze mooi is, sexy wil zijn maar dat dan toch niet durft. Ze weet haar vormen vaak goed te verhullen in kleding, camera standpunten of iets dat ze vast heeft. Het sport gala is voor ons zowat het enige feestje ????. Zou haar graag eens buiten een uitzending zien.
    Zie wat je zien wilt, en het leven is mooi!
    Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door NPO Bekijk bericht
    Super mooi!!! Zo zien we deze dame het liefst: verzorgd en strak om de rondingen. Ze heeft niks om zich voor te schamen..... Jammer van de onscherpe foto.
    Dan mag jij hem opnieuw maken.Ze kwam op afstand in beeld met co-presentator Brantsen. Veel succes.
    Ik post ook in de threads 'Lokale tv mokkels' en 'Babes uit een reclame' en 'Caps van onbekend tv'. Kijk daar ook eens!
    Reageer
Foto updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
5.197k views
Laatste bericht  
7k reacties
4.323k views
Laatste bericht
door puma

107 reacties