Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Cappers / Scanners opgelet

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    LadiesLover en 2U, jullie zitten hier wel in het verkeerde topic met dit soort vragen. Daar is troubleshoot voor.

    Maar oke.
    @ 2U
    Als de vid niet groter aangeboden word dan 480 dan is dat ook wat je zal downloaden.
    Soms kan je meerdere formaten bekijken die aangeboden worden en onder in een player kan je dat tevoorschijn halen. selecteer daar dan de groots mogelijke.

    @LadiesLover
    In je laatste post is het mij onduidelijk waar je het precies over hebt of op wie of wat je reageert over wat er dan niet zou werken.
    Maar g) Afbeelding kopiëren - dat komt in een klembord te staan.
    Dus dan open je fotosoep of b.v. Paint open een nieuw scherm en je klikt Ctrl+V en je plaatje zal zichtbaar worden.
    Nu kan je hem als b.v. een .jpg opslaan.

    Drag/drop kan ook vaak.
    Open Paint (of fotosoep) - Ga nu naar de pagina/site of programma alwaar je met dat plaatje bezig bent.
    Klik met rechtemuis op het plaatje en hou je muis VAST. Je kan nu het plaatje verslepen...je ziet die beweging ook als een soort dubbel plaatje.
    Sleep dit met je muis naar het programma Paint ( die staat dus al open onder in je werkbalk)
    Nu zal Paint zichtbaar worden op je scherm en je laat de muisknop los....hoppa je plaatje staat nu in Paint of fotosoep e.d.
    Aangepast door Kanus; 4 juli 2016, 14:51.
    Reageer

    Dionne Stax tijdens het 18u-journaal van 2 juli 2016! - 25 images

    Helaas, dat gaat/werkt niet. Via het snelmenu (rechtermuisknop; terwijl ik werk in Microsoft Edge) kan ik a) In nieuw tabblad openen; b) In nieuw venster openen; c) Doel opslaan als; d) Koppeling Kopiëren; e) Afbeelding opslaan als; f) Afbeelding delen; g) Afbeelding kopiëren; h) Alles selecteren; i) kopiëren; j) element controleren; k) bron weergeven.
    De opties g, h en i heb ik geprobeerd, het enige wat er hier dan wordt weergegeven is een snelkoppeling of de code van het plaatje - en dus niet het plaatje zelf. Alle afbeeldingen zijn overigens jpegs.
    Reageer

    Dionne Stax: http://imgbox.com/g/TyMrbsZEQT.

    Dionne Stax: http://imgbox.com/g/TyMrbsZEQT. Ik heb er 25 geüploaded. Het ziet er naar uit dat het is gelukt!
    Reageer

    Als ik met GemistDownloader iets van de NOS site rip krijg ik het de ene keer in 480 en de andere keer in 720. Terwijl ik heb ingesteld altijd 720 te downloaden. Het maakt niet uit of ik de file als MP4 opsla of als WMV.
    Weet iemand hier meer van of heeft iemand een tip voor een programmatje dat wél altijd gewoon 720 download?
    Reageer

    LadiesLover, je kunt je 'knipsels' uploaden via een host zoals bijvoorbeeld Imgbox.com. Succes!

    GRTZ
    Huusje


    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Dionne Stax blijft het mooist als je haar in vol ornaat kunt bewonderen, dus met volledige rok in beeld (niet zittend achter haar desk) en anders als ze een iets bijzondere gezichtsuitdrukking (je kunt er een filmscript van maken!) heeft dan normaal, bijv. http://nos.nl/uitzending/16652-nos-journaal.html:
    -(00.17-)00.27-00.29 open ogen, bijtend op haar lip;
    - 1.59 ze wordt iets gewaar, 2.00-2.10: 2x_handgebaren; 2.21; 3.39-3.52;
    -zodra het nieuws lichter van toon wordt (sport i.p.v. politiek, nog even afgezien van de beelden die je d�*n weer te zien krijgt: vallende wielrenners!): 9.49, 9.55, 11.21-mooie lippen, 12.30-staand op één been
    -13,59 half hangend op de desk; 14.04 lachend naar Marco;
    -15.06 close-up tot aan 15.12-15.13 gifje-waardig (vertederende lachende blik na de dubbele knipoog en billen als ze van de camera wegdraait). Wie capt/gift?
    [Ik kan inmiddels zelf knipsels maken, ik kan ze alleen nog niet naar jullie uploaden: waar moet dat bij jullie naartoe?]
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
166 views
Laatste bericht
223 reacties
408k views
Laatste bericht
1k reacties
4.039k views
Laatste bericht
32 reacties
69k views
Laatste bericht
342 reacties
973k views
Laatste bericht
546 reacties
1.097k views
Laatste bericht
38 reacties
40k views
Laatste bericht
40 reacties
61k views
Laatste bericht
Werken...
X