Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Elize [Elise van der Horst]

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Elize [Elise van der Horst]

Shailesh schreef:

Enne, Squizur, je bent echt een topscanner, ik zie niet vaak scans van deze kwaliteit. Alleen de laatste ziet er een beetje uit als een scan , maar voor de rest zijn ze echt perfect, tnx.
    Dat kan komen omdat er enorm aan gesleuteld is om hem zo mooi te krijgen

**Aangepast door: Squizur / 2006-07-04 15:57:18**
    Reageer

Haegar schreef: Heb zonet het interview van Elzie op de site van Giel Beelen afgeluisterd; daarin vertelde ze dat ze in het eerste optreden in TOTP die ketting droeg uit de clip. Daarbij vertelde ze dat d'r ****** afgeplakt waren om ooops-situties te voorkomen. Ze vertelde erbij dat het verwijderen veel pijn deed en dat zeerst thuis een tijdje in bad heeft gezeten om t plakband te laten weken.

1) Waarom heeft de stylist dan het plakband aan de plakkerige kant niet gedeeltelijk met bijvoorbeeld een stukje tissue afgedekt, zodat het op de meest gevoelige plekjes niet plakt ?
    2) Dat in bad weken is niet zo handig: de huid wordt sneller zacht van water dan plastic tape, dus doet het dan nog meer pijn.

3) Ik heb die aflevering van TOTP blijkbaar gemist en heb ook nog geen cap/movie hier gezien; kijk ik er overheen of heef idd niemand daar materiaal van?
    probeer elize media eens (Dank aan Edkes voor zijn site)
    het staat bijna onderaan. (het zijn wel twee bestanden)

**Aangepast door: surf3r / 2006-07-04 00:34:46**
    Reageer

Shailesh schreef:

check de scan dan, staat toch echt 20Mb, ik weet ook wel dat ze 20Gb bedoelen, maar tis erg slordig .
    20mb daar past niet eens één album op tis idd heel erg slordig
    Reageer

J-E-F schreef:

Ik denk dat je toch echt bedoelt 20 gig

Bedankt voor de scans. Ik ga enkel voor de wannahaves blad De andere 2 bladen kunnen me niet interesseren met de posters. Daar staat ze er gewoon niet mooi op
    check de scan dan, staat toch echt 20Mb, ik weet ook wel dat ze 20Gb bedoelen, maar tis erg slordig .

Enne, Squizur, je bent echt een topscanner, ik zie niet vaak scans van deze kwaliteit. Alleen de laatste ziet er een beetje uit als een scan , maar voor de rest zijn ze echt perfect, tnx.
    Reageer

Edskes capt toch zon beetje alles, ook onzinnige aankondigingen van kim-Lian .... haha ... dus ja, je kijkt er over heen. alhoewel een betere opname best welkom is
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
10 reacties
19k views
Laatste bericht
368 reacties
802k views
Laatste bericht
4k reacties
8.759k views