Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Lauren Verster

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Ik heb toenet RTL Boulevard gekeken, waarin de programmering bekend was dat Lauren met een nieuw seizoen van Lauren komt. Ze is op een nudistendorp. En ze ging zelf ook naakt zei ze. Helemaal. Maar je zag een voorstukje dat ze achter een bar stond. Ze hield wel haar handen voor haar borsten. Maar moest zogenaamd ook geen onderbroek aan hebben. Daarom stond ze achter de bar. Zie je heel snel toch dat een dikke witte onderbroek aan heeft. En haar handen voor haar borsten. Ze konden het natuurlijk ook blurren bij haar. Dan had ze niet haar handen voor haar borsten te hoeven houden. Ik vind het wel grappig hoe nep tv altijd kan zijn. En weet dat ze hier natuurlijk ook voor betaald krijgt. Dan maakt het wel even anders. Daarom durven vrouwen voor een aantal mensen topless te gaan voor bv een photoshoot waar op de foto niks te zien valt. Maar op tv doet Lauren dus net alsof ze naakt is. Terwijl ze misschien hooguit topless is met misschien haar handen voor haar borsten. Ze hadden het natuurlijk ook kunnen blurren. Bij Lauren en de Liefde had ze al moeite om voor 1 iemand echt naakt te gaan. Laat staan zoiets. TV is altijd zo nep als wat. Bij opnames applaus, nep gelach enz opnemen. Lauren is op een nudistencamping, maar is zelf niet echt een nudist. Een nudist gaat helemaal naakt zonder handen ervoor of wat dan ook.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    In een van de afleveringen van vorige week zou Lauren met een andere vrouw gezoend hebben. Weet iemand op welke dag dit is uitgezonden? Dan ga ik een filmpje en caps proberen te regelen. Weet iemand of er verder in de afleveringenreeks nog duidelijke voetfragmenten of anderszins naakt te zien is geweest?

    GRTZ
    Huusje
    Huusje, ik heb het gisteravond toevallig even teruggekeken. Ze onderzoekt in hoeverre zij zich aangetrokken kan voelen tot een vrouw.

    Die "zoen" valt ontzettend tegen, meer een klapzoen. Hier is de link:

    http://www.npo.nl/npo3/lauren-ontdekt-de-vrouwenliefde
    Reageer

    In een van de afleveringen van vorige week zou Lauren met een andere vrouw gezoend hebben. Weet iemand op welke dag dit is uitgezonden? Dan ga ik een filmpje en caps proberen te regelen. Weet iemand of er verder in de afleveringenreeks nog duidelijke voetfragmenten of anderszins naakt te zien is geweest?

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Laat hier ook even weten wie jullie graag op GLMRR.com met een sexy shoot zouden zien.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
85 reacties
213k views
Laatste bericht
1k reacties
2.606k views
Laatste bericht
12 reacties
26k views
Laatste bericht
36 reacties
38k views
Laatste bericht
339 reacties
378k views
Laatste bericht
1k reacties
4.037k views
Laatste bericht
606 reacties
868k views
Laatste bericht
909 reacties
1.736k views
Laatste bericht
Werken...
X