Oorspronkelijk gepost door Lrod
Bekijk bericht
Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Gigi Ravelli
Opvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door droogkloot Bekijk berichtHeel goed, een Super Moderator voor klein zielig uitmaken en je niveau tonen door het nog in het openbaar te doen ook.
Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk berichtDit is een nederlandse site, jij praat over buitenlandse websites. Er is geen 1 openbare NL site die deze leaks deelt en dat heeft een reden..
Jouw logica dat ze eerst een mail moeten ontvangen van het slachtoffer, die logica kan ik gewoon niet begrijpen.
Verspreiden van deze foto's mag dus ook niet, dus vragen ernaar en de hele topic volspammen heeft ook weinig zin.
- Aantal bedankjes 1
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door Lrod Bekijk berichtDat de gelekte foto's die hier openbaar geplaatst zijn worden verwijderd snap ik ook nog wel, hoewel meneer de mod wel al heel snel met de billetjes bloot voorover gebukt staat te deleten voordat hij uberaupt al een dmca takedown request in zijn inbox heeft zitten, waar ze op andere sites/forums al weken online staan, maar dat terzijde. Users bannen omdat ze om de foto's vragen via PM, waar niemand verder last van heeft vind ik gewoon kleinzielig.
Jouw logica dat ze eerst een mail moeten ontvangen van het slachtoffer, die logica kan ik gewoon niet begrijpen.
Verspreiden van deze foto's mag dus ook niet, dus vragen ernaar en de hele topic volspammen heeft ook weinig zin.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door Lrod Bekijk berichtIk vind jou maar een zielig mannetje. Door figuren als jou is dit forum geen schim meer van wat het ooit was.
Als je het er niet mee eens bent, dan blijf je gewoon lekker weg.
- Aantal bedankjes 1
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
Illegale foto's zijn op dit forum nooit toegestaand geweest. Blijf dan lekker weg hier.
- Aantal bedankjes 1
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
4k reacties
8.737k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 18:34 | |||
594 reacties