Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Gigi Ravelli

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #16
    Oorspronkelijk gepost door droogkloot Bekijk bericht
    Heel goed, een Super Moderator voor klein zielig uitmaken en je niveau tonen door het nog in het openbaar te doen ook.
    Dus omdat hij een "Super Moderator" is mag ik hem niet openbaar voor zielig uitmaken en mijn mening uiten, omdat? Is hij toevallig god? Ik loop hier al een tijd mee (sinds begin 2000), en ik ben gebanned enkel omdat ik iemand via PM probeerde te helpen die niet begreep hoe je hier een foto plaatst.

    Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk bericht
    Dit is een nederlandse site, jij praat over buitenlandse websites. Er is geen 1 openbare NL site die deze leaks deelt en dat heeft een reden..
    Jouw logica dat ze eerst een mail moeten ontvangen van het slachtoffer, die logica kan ik gewoon niet begrijpen.

    Verspreiden van deze foto's mag dus ook niet, dus vragen ernaar en de hele topic volspammen heeft ook weinig zin.
    Buitenlands of Nederlandse site maakt helemaal niks uit. Dat buitenlandse forum is heel erg makkelijk te vinden met een google search en haar advocaat is daar al 100% van op de hoogte. Maar prima, gaan jullie hier maar lekker verder met politiek correct de moraalriddertjes uithangen. Daarom is het hier ook zo uitgestorven tegenwoordig. Als het niet om leaks mag gaan is een topic als dit anders gewoon compleet dood. Maar van mij hebben jullie geen last meer, Ik wil hier niet eens meer deel van uitmaken. Aju.
    Reageer

    #17
    Oorspronkelijk gepost door Lrod Bekijk bericht
    Dat de gelekte foto's die hier openbaar geplaatst zijn worden verwijderd snap ik ook nog wel, hoewel meneer de mod wel al heel snel met de billetjes bloot voorover gebukt staat te deleten voordat hij uberaupt al een dmca takedown request in zijn inbox heeft zitten, waar ze op andere sites/forums al weken online staan, maar dat terzijde. Users bannen omdat ze om de foto's vragen via PM, waar niemand verder last van heeft vind ik gewoon kleinzielig.
    Dit is een nederlandse site, jij praat over buitenlandse websites. Er is geen 1 openbare NL site die deze leaks deelt en dat heeft een reden..
    Jouw logica dat ze eerst een mail moeten ontvangen van het slachtoffer, die logica kan ik gewoon niet begrijpen.

    Verspreiden van deze foto's mag dus ook niet, dus vragen ernaar en de hele topic volspammen heeft ook weinig zin.
    Reageer

    #18
    Oorspronkelijk gepost door Lrod Bekijk bericht
    Ik vind jou maar een zielig mannetje. Door figuren als jou is dit forum geen schim meer van wat het ooit was.
    Heel goed, een Super Moderator voor klein zielig uitmaken en je niveau tonen door het nog in het openbaar te doen ook. Er zijn gewoon regels, zo simpel is dat gewoon.

    Als je het er niet mee eens bent, dan blijf je gewoon lekker weg.
    Reageer

    #19
    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht

    Illegale foto's zijn op dit forum nooit toegestaand geweest. Blijf dan lekker weg hier.
    Dat de gelekte foto's die hier openbaar geplaatst zijn worden verwijderd snap ik ook nog wel, hoewel meneer de mod wel al heel snel met de billetjes bloot voorover gebukt staat te deleten voordat hij uberaupt al een dmca takedown request in zijn inbox heeft zitten, waar ze op andere sites/forums al weken online staan, maar dat terzijde. Users bannen omdat ze om de foto's vragen via PM, waar niemand verder last van heeft vind ik gewoon kleinzielig.
    Reageer

    #20
    Oorspronkelijk gepost door Lrod Bekijk bericht
    Ik vind jou maar een zielig mannetje. Door figuren als jou is dit forum geen schim meer van wat het ooit was.
    Illegale foto's zijn op dit forum nooit toegestaand geweest. Blijf dan lekker weg hier.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.879k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
20 reacties
14k views
Laatste bericht
434 reacties
1.384k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X