Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Sharon Kips

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door rayy Bekijk bericht
    ze wordt echt vet afgekraakt in de Veronicagids van volgende week, haar cd dan. Schijnt teveel over God te gaan, of zo.
    Pff dat mensen haaar niet gewoon kunnen respecteren met wat ze doet zeg!
    Ik vind dat je er bewondering voor moet hebben dat ze het zo durft te uiten. Het is haar eigen cd ze mag zelf weten wat ze wel en niet wil. Als er dan mensen problemen mee hebben dan kopen ze de Cd toch niet? .. Ze missen alleen wel heel wat moet ik dan wel zeggen!
    Reageer

sharon kips

wat hebben ze allemaal geschreven dan??? is dat al ergens te lezen? Maar ik begrijp dat het niet positief was.... Jammer, want Sharon is een rasartiest! Het zou ook niet bij haar passen als ze niet een paar liedjes op haar CD zou zetten die over geloof gaan, omdat ze zelf heel gelovig is. Ik ben qua geloof het tegenovergestelde van Sharon, maar ik geef er echt niet om dat er ook gelovige liedjes op de CD staan. Ik vind het juist goed dat ze daarvoor uitkomt,want lang niet iedereen durft dat, en dat ze heeel dicht bij zichzelf blijft! Sharon doet het supergoed!
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door braaj Bekijk bericht
    Ik vind dat Veronica dat niet kan maken
    Ik lees dat soort dingen bijna nooit in de Veronica maar heb het ook maar even opgezocht wat ze dan schreven.

Maar dit gaat mij ook te ver.

Duh! ..."wat ons vooral irriteert" ..schrijven ze dan.
    Alsof de mening van één pruts journalistje ( (EL) die zijn naam niet volop durft te zeggen) de mening is van de hele redactie.
    En alsof er een leeftijd verbonden is met het zingen van songs..(hij/zij durft het zeker niet hardop te zeggen maar daar bedoeld men vast het geloof mee wat niet bij een 23-jarige zou passen.
    En waarom denk ik dat ???....nou je lees toch ook niet in de Veronica gids dat waneer de Heer niet geëerd zou worden op verschillende tracks van e.o.a. CD (Jantje Smits of Frans Bauer), dat dat wel eens op de zenuwen kan gaan werken bij wel-gelovigen.

Kortom, duidelijk iemand die niks van Sharon Kips moet hebben, omdat ze over het geloof zingt.
    Ik zou (EL) willen zeggen: KOOP DE CD DAN NIET!!!!...maar blijf als journalist opjectief en verschuil je niet achter de redactie.

Persoonlijk luister ik nooit naar teksten, maar wel naar een mooie stem en muziek, en als het me raakt dan maakt het me niks uit als het nu wel of niet over God gaat....en raakt het me niet, dan zet ik gewoon een CDtje van AC-DC op ofzo.
    Maar Sharon heeft nu eenmaal een fantastische stem die maar weinig mensen hebben.....hoe kan dat nu irriteren???
    Aangepast door Kanus; 6 juni 2007, 23:44.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door braaj Bekijk bericht
    Ik vind dat Veronica dat niet kan maken, Sharon is gewoon een erg gelovig mens. Dus het is logisch dat haar album dit bevat. Het in tenslotte háár CD
    Ik vond het ook een beetje sneu toen ik het las.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door rayy Bekijk bericht
    ze wordt echt vet afgekraakt in de Veronicagids van volgende week, haar cd dan. Schijnt teveel over God te gaan, of zo.
    Ik vind dat Veronica dat niet kan maken, Sharon is gewoon een erg gelovig mens. Dus het is logisch dat haar album dit bevat. Het in tenslotte háár CD
    (en ze zingt alle nummers heel mooi, en heeftz e helemaal eigen gemaakt )
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
10k reacties
21.787k views
Laatste bericht
711 reacties
921k views
Laatste bericht
2k reacties
4.102k views