Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Viola Holt

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Viola Holt

Het ging om de test van vorig jaar die ze gemaakt had, en op 121 uit kwam.
    Reageer

Kanus schreef: Volgens mij probeerde ze gisteren tijdens de IQ test de kijkers te neppen.....zo slim is ze dan ook wel
    Aan het begin van de show hamerde ze er telkens een paar keer op dat ze de test ook thuis had gemaakt en toen een IQ van 121 had. Ze had zelfs een soort van oorkonde bij zich die ze had uitgeprint om dat te bewijzen.
    Maaaaaaaar zei ze, het zal nu dus wel wat lager zijn als ik hem nu maak.!!!
    Op dat moment dacht ik al, die is zich aan het indekken
    Oke de test is klaar en het blijkt dat ze dus maar een IQ van 89 heeft.
    Nogmaals werdt ons een paar keer gezegt dat ze thuis toch echt 121 had.....bla bla bla bla.....

Ik denk dus veel eerder dat ze thuis die test heeft gemaakt...IQ van 85 bleek te hebben....de antwoorden opgeschreven en nagelezen hoeveel je er goed moet hebben voor b.v. een IQ van 121.....de test nogmaals heeft gemaakt aan de hand van de goede antwoorden......HOPPA, ze kon een IQ van 121 gaan uitprinten die ze aan ons kijkers kon laten tonen als "bewijs"

Waarom denk ik dat???? Nou, wie neemt er als BNer nu zo'n oorkonde mee waarop je IQ staat voordat je aan zo'n test begint?????

Btw...Het diepte record stond nog op naam van Kelly met iest van een IQ van 75 o.i.d.
    De presentator maakt nog een geintje dat ze daarna een aap hadden getest die iets lager uitkwam...dus Kelly viel nog wel mee.
    Blijkt Bonnie uit te komen op IQ van 52 ...maar goed zij kwam er nog eerlijk voor uit en zei in het begin al dat ze een iQ van 0,00 had. dus viel het nog reuze mee volgens haar.
    Een IQ van 89 is eigenlijk best wel triest (en ik kan het weten want ik heb 88 ), zeg maar gerust zeer sneu aangezien bij 100 punten het gemiddelde schijnt te liggen. Onder de 80 zit je op 'niveau'tje debiel' --Kelly dus -- en daar zit Viola toch niet ver vandaan.
    Bij de weg, een IQ van 52 dat Bonnie weet te behalen?! Wat is dat?! Korsakof misschien?
    Reageer

Volgens mij probeerde ze gisteren tijdens de IQ test de kijkers te neppen.....zo slim is ze dan ook wel
    Aan het begin van de show hamerde ze er telkens een paar keer op dat ze de test ook thuis had gemaakt en toen een IQ van 121 had. Ze had zelfs een soort van oorkonde bij zich die ze had uitgeprint om dat te bewijzen.
    Maaaaaaaar zei ze, het zal nu dus wel wat lager zijn als ik hem nu maak.!!!
    Op dat moment dacht ik al, die is zich aan het indekken
    Oke de test is klaar en het blijkt dat ze dus maar een IQ van 89 heeft.
    Nogmaals werdt ons een paar keer gezegt dat ze thuis toch echt 121 had.....bla bla bla bla.....

Ik denk dus veel eerder dat ze thuis die test heeft gemaakt...IQ van 85 bleek te hebben....de antwoorden opgeschreven en nagelezen hoeveel je er goed moet hebben voor b.v. een IQ van 121.....de test nogmaals heeft gemaakt aan de hand van de goede antwoorden......HOPPA, ze kon een IQ van 121 gaan uitprinten die ze aan ons kijkers kon laten tonen als "bewijs"

Waarom denk ik dat???? Nou, wie neemt er als BNer nu zo'n oorkonde mee waarop je IQ staat voordat je aan zo'n test begint?????

Btw...Het diepte record stond nog op naam van Kelly met iest van een IQ van 75 o.i.d.
    De presentator maakt nog een geintje dat ze daarna een aap hadden getest die iets lager uitkwam...dus Kelly viel nog wel mee.
    Blijkt Bonnie uit te komen op IQ van 52 ...maar goed zij kwam er nog eerlijk voor uit en zei in het begin al dat ze een iQ van 0,00 had. dus viel het nog reuze mee volgens haar.

**Aangepast door: kanus / 2007-01-18 11:57:57**
    Reageer

Koen_123 schreef: Maar je koopt de PB toch voor de interviews? Die worden nooit gescand
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

ik kan de nietjes goed gebruiken !!
    Reageer

Maar je koopt de PB toch voor de interviews? Die worden nooit gescand
    Aangepast door admin; 27 mei 2009, 03:55. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
711 reacties
921k views
Laatste bericht
2k reacties
4.101k views
Laatste bericht
96 reacties
107k views