Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Jayne Mansfield
Opvouwen
X
-
- Aantal bedankjes 4
Reageer -
- Aantal bedankjes 3
Reageer -
-
Prikkelend Plaatje
Klik om te bekijken
Bekende foto uit de 50er jaren van de prachtige Jayne Mansfield samen met Sophia Loren. Onlangs gaf Sophia Loren voor het eerst commentaar op deze foto:
“Paramount had een feestje voor me georganiseerd,†vertelde Loren. “Iedereen uit de filmwereld was aanwezig en het was werkelijk geweldig. En dan komt Jayne Mansfield binnen, de laatste om te arriveren. Dat was voor mij het moment dat het geweldig werd. Ze kwam recht op mijn tafel aflopen. Ze wist dat iedereen keek. Ze ging zitten. En nu, ze was bijna...Nou kijk naar die foto. Waar keken mijn ogen naar? Ik ben aan het staren naar haar ******, omdat ik bang was dat ze op mijn bord zouden belanden. Op mijn gezicht kan je mijn angst aflezen. Ik ben zo bang dat alles in haar jurk opblaast -BOOM!- over de hele tafel heen. Er zijn andere foto's gemaakt, maar dit is de foto. Dit is de enige foto die exact laat zien wat er die avond gaande was.â€
Loren vertelt ook, dat ze vaak wordt gevraagd hier een handtekening op te plaatsen en dat steevast weigert. “Ik wil daar niks mee te maken hebben. En ook uit respect voor Jayne Mansfield, omdat ze er niet meer is.â€
- Aantal bedankjes 6
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
8k reacties
4.716k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 17:32 | |||
1k reacties