Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Erin Gray
Opvouwen
X
-
Deze dame is inmiddels wel de 65 gepasseerd.Prikkelend Plaatje
Klik om te bekijkenAangepast door stoerebink; 10 november 2015, 00:00.
- Aantal bedankjes 1
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door doomsdayVond het wel een leuke serie en erin in haar lekkere outfits was ook altijd leuk om te zien
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk berichtHet was een beetje slap aftreksel van Star Trek. Tijdreizen, het concept waar nu Futurama op Comedy Central is gebaseerd. En dat is een tekenfilm.
2) Star Trek en Buck Rogers zijn totaal verschillende series. Star Trek gaat NIET over tijdreizen (de film The Voyage Home wel, maar het is geen fundamenteel gegeven in de franchise); de enige overeenkomst die ik zie, is dat het sci fi series zijn. Dat is een ietwat dunne basis om het ene een slap aftreksel van het andere te noemen.
3) Ik zie niet precies in wat je point is m.b.t. Futurama.
Overigens wil ik niet zeggen dat Buck Rogers beter of slechter was dan Star Trek; ik ben/was een liefhebber van beide.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk berichtDan is je herinnering niet juist, want dat was de serie Buck Rogers en die
kerel (hoofdrol) was helemaal niet dik.
Ik hou wel van SF en vond het altijd wel een mooie serie.
Tja en alles wat in de jaren 80 aan series was "from the USA " zoals The A-Team en Knight Rider en Mac Gyver e.d.
dat was min of meer: Als je er 1 heb gezien heb je ze allemaal gezien. haha..en toch keken we elke week weer.
Overigens hoeft een bloedmooie actrice geen charmante rol te hebben om naar haar te kijken. Het helpt natuurlijk wel.
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
126 reacties
102k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 09:04 | |||
510 reacties
1.289k