Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Erin Gray

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Als ONS oude series herhaalt, kunnen wij weer caps maken.
    Rolletje in Love Boat:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken



    Reageer

    #2
    Deze dame is inmiddels wel de 65 gepasseerd.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Aangepast door stoerebink; 9 november 2015, 23:00.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door doomsday
    Vond het wel een leuke serie en erin in haar lekkere outfits was ook altijd leuk om te zien
    Yikes...! (In a good way.)
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    Het was een beetje slap aftreksel van Star Trek. Tijdreizen, het concept waar nu Futurama op Comedy Central is gebaseerd. En dat is een tekenfilm.
    1) De term "slap aftreksel" suggereert dat Star Trek eerder bestond dan Buck Rogers; als TV serie klopt dat wel, maar als strip bestond Buck Rogers al veel langer (sinds 1929, blijkbaar).

    2) Star Trek en Buck Rogers zijn totaal verschillende series. Star Trek gaat NIET over tijdreizen (de film The Voyage Home wel, maar het is geen fundamenteel gegeven in de franchise); de enige overeenkomst die ik zie, is dat het sci fi series zijn. Dat is een ietwat dunne basis om het ene een slap aftreksel van het andere te noemen.

    3) Ik zie niet precies in wat je point is m.b.t. Futurama.

    Overigens wil ik niet zeggen dat Buck Rogers beter of slechter was dan Star Trek; ik ben/was een liefhebber van beide.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Dan is je herinnering niet juist, want dat was de serie Buck Rogers en die
    kerel (hoofdrol) was helemaal niet dik.
    Ik hou wel van SF en vond het altijd wel een mooie serie.
    Tja en alles wat in de jaren 80 aan series was "from the USA " zoals The A-Team en Knight Rider en Mac Gyver e.d.
    dat was min of meer: Als je er 1 heb gezien heb je ze allemaal gezien. haha..en toch keken we elke week weer.
    Het was een beetje slap aftreksel van Star Trek. Tijdreizen, het concept waar nu Futurama op Comedy Central is gebaseerd. En dat is een tekenfilm.

    Overigens hoeft een bloedmooie actrice geen charmante rol te hebben om naar haar te kijken. Het helpt natuurlijk wel.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
93 reacties
39k views
Laatste bericht
215 reacties
124k views
Laatste bericht
503 reacties
1.282k views
Laatste bericht
3k reacties
1.419k views
Laatste bericht
1k reacties
2.228k views
Laatste bericht
2k reacties
3.743k views
Laatste bericht
2k reacties
4.125k views
Laatste bericht
81 reacties
97k views
Laatste bericht
Werken...
X