Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Catalina Ponor

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Catalina Ponor - Beach foto's

    Catalina Ponor op 't strand [ 21 t/m 30 ]:
    Aangepast door admin; 25 november 2009, 09:25. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    #2
    Catalina Ponor - Beach foto's

    Catalina Ponor op 't strand [ 11 t/m 20 ]:
    Aangepast door admin; 25 november 2009, 09:25. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    #3
    Catalina Ponor - Beach foto's Hey again mense, Ik vroeg twee berichten terug naar mensen met 'n "zwarte-band-foto's-zoeken", maar gelukkig ben ik 't zelf ook nog niet verleerd. (Althans, niemand is me voor geweest met deze plaatjes). 't zijn er 45 stuks in totaal, dus ze moeten in 'n paar aparte berichjes. Enjoy big time!! Groetjes Ruby. Catalina Ponor op 't strand [ 1 t/m 10 ]:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Aangepast door rubylight; 25 januari 2009, 14:52.
    Reageer

    #4
    Nu ja, of er heel veel mensen blij mee gemaakt zouden worden betwijfel ik, maar we zoeken vrolijk verder...

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #5
    ***** prive-foto's van Catalina Ponor..?

    Hey mede-fans van Katja Ponor,

    Ik heb na m'n vorige bericht nog wat verder gegoogled en wat Roemeens vertaald, en naar het schijnt heeft Catalina een schandaaltje gemaakt toen ze nog meer foto's van d'rzelf liet maken in een of ander hotel. Op een roemeense nieuws-site stonden deze:




    De teksten (te vinden op de roemeense site www.cancan.ro) heb ik maar deels kunne vertalen, en schreeuwde het gebruikelijke van "provocered dit" en "schandaal dat".

    Maar anyways, ik neem aan dat die foto's - van een in Roemenië beroemde meid - toch wel erges op internet rond moeten zwerven.
    Dus bij deze 'n verzoekje aan de mensen met een zwarte-band "unieke-foto's-vinden": kijk 's rond of je ze ergens tegen kan komen.

    Groetjes, Ruby.
    Aangepast door admin; 25 november 2009, 08:55. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
2k views
Laatste bericht
86 reacties
101k views
Laatste bericht
661 reacties
1.306k views
Laatste bericht
2k reacties
4.198k views
Laatste bericht
1k reacties
2.233k views
Laatste bericht
2k reacties
3.744k views
Laatste bericht
27 reacties
19k views
Laatste bericht
175 reacties
395k views
Laatste bericht
Werken...
X