Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Geraldine Kemper

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    volgens mij is ze op de foto helemaal naakt!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Trap hier aub niet in, door te denken dat ze echt topless is geweest. Ze had wel geen bikinitopje aan.
    (Plus nog meerdere zinsdelen uit je reactie...)

    Ik heb drie woorden voor je: contradictio in terminis.
    Met andere woorden, je spreekt jezelf tegen. Het feit dat ze niks aan had op/rond haar bovenlichaam is, je raadt het al, topless. Of ze nu onder water is, in een vliegtuig zit, in een handstand staat, handen over haar borsten houdt of wat dan maar ook. Hoe je het ook wendt of keert, ze is topless. Preuts of niet (al zou iemand die echt preuts is mijns inziens niet zo op de foto staan). Plus, topless zonnen is één ding, wat toch vaak in privésferen gedaan wordt (foto is denk ik ook in de 'privésfeer' opgenomen, niet tijdens een shoot voor BNN o.i.d.), topless op nationale televisie verschijnen is iets heel anders. Goed te begrijpen dat dames, en dus ook Geraldine, daar terughoudend over zijn, nietwaar?
    Ik ken haar niet persoonlijk, dus kan er verder niet over oordelen, maar van wat ik hier en daar zie, lijkt het me een leuke meid. En ja, ook om te zien natuurlijk. En draait deze site daar uiteindelijk niet om?

    Anyways, my two cents.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door jianguo
    Zonder Tags:

    Geraldine Kemper topless on the beach of Lido, Venice, Italy

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    .

    vanmij hadden die handen wel weg gemogen.

    .
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Trap hier aub niet in, door te denken dat ze echt topless is geweest. Ze had wel geen bikinitopje aan. Maar ik weet uit ervaring dat zij alles bij elkaar liegt. De ene keer zegt ze dit en de andere keer zegt ze dat uit stoerdoenerij, terwijl het niet waar is. Ze is hier wel topless, maar meer al la Telegraaf stijl, door te doen alsof handen voor de borsten al topless is. Maar Jan Versteegh heeft haar zelfs geen eens topless gezien. Bij Expeditie Robinson mocht hij zelfs haar niet topless zien, toen ze met hem in bad moest. Tevens mag je ook niet zichtbaar topless zonnen in Italie vanwege het geloof. Ze is gewoon op haar buik gaan liggen, bikinitopje los en zo is niks te zien en zonnen. Topless is pas als je op je rug gaat liggen en de borsten zichtbaar zijn. En even snel handen voor de borsten en een foto maken. En Jan Versteegh ziet op dat moment geen *****. Dit weet ik, omdat ze wel een keer topless moest bij ******* en Slikken voor een erotische scene, maar toen was ze wel topless te zien. Ze wist niet hoe ze het had en moest eruit geblurt worden. De enige mannen die haar topless hebben gezien, zijn misschien wat cameramannen omdat het moest. Maar ze is vele malen preutser dan je denkt en liegt alles bij elkaar.
    Tip voor hot24
    Reageer

    Trap hier aub niet in, door te denken dat ze echt topless is geweest. Ze had wel geen bikinitopje aan. Maar ik weet uit ervaring dat zij alles bij elkaar liegt. De ene keer zegt ze dit en de andere keer zegt ze dat uit stoerdoenerij, terwijl het niet waar is. Ze is hier wel topless, maar meer al la Telegraaf stijl, door te doen alsof handen voor de borsten al topless is. Maar Jan Versteegh heeft haar zelfs geen eens topless gezien. Bij Expeditie Robinson mocht hij zelfs haar niet topless zien, toen ze met hem in bad moest. Tevens mag je ook niet zichtbaar topless zonnen in Italie vanwege het geloof. Ze is gewoon op haar buik gaan liggen, bikinitopje los en zo is niks te zien en zonnen. Topless is pas als je op je rug gaat liggen en de borsten zichtbaar zijn. En even snel handen voor de borsten en een foto maken. En Jan Versteegh ziet op dat moment geen *****. Dit weet ik, omdat ze wel een keer topless moest bij ******* en Slikken voor een erotische scene, maar toen was ze wel topless te zien. Ze wist niet hoe ze het had en moest eruit geblurt worden. De enige mannen die haar topless hebben gezien, zijn misschien wat cameramannen omdat het moest. Maar ze is vele malen preutser dan je denkt en liegt alles bij elkaar.



    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.880k views
Laatste bericht
44 reacties
28k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
21 reacties
15k views
Laatste bericht
434 reacties
1.385k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X