Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Rianne Letschert

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts
  • Newbie
      Paul1983
    • 19 maart 2025
    • 6

Oorspronkelijk gepost door watis Bekijk bericht
    Mijn advies is ,,opkomende vrouwen" afschaffen en allen gewoon bij Nederlandse vrouwen, want dat zijn ze allemaal! Mij ergert de term ,,opkomende vrouwen" al heel lang. Ik vind het onduidelijk en de eindeloze discussies over wie er nu wel en niet bij hoort en waarom zijn ergerlijk. Het lijkt af en toe wel of het om een soort staatsburgerschap gaat waarbij ieder zijn eigen criteria hanteert.
    Ik ben het hier helemaal mee eens. En als moderator scheelt het je ook veel werk. Hou het gewoon lekker simpel.
    Het topic onbekende vrouwen mag ook wel weg.

Reageer
  • Frequent member
      Fd1sk
    • 12 december 2020
    • 143

Reageer
  • Frequent member
      watis
    • 18 juni 2003
    • 130

Mijn advies is ,,opkomende vrouwen" afschaffen en allen gewoon bij Nederlandse vrouwen, want dat zijn ze allemaal! Mij ergert de term ,,opkomende vrouwen" al heel lang. Ik vind het onduidelijk en de eindeloze discussies over wie er nu wel en niet bij hoort en waarom zijn ergerlijk. Het lijkt af en toe wel of het om een soort staatsburgerschap gaat waarbij ieder zijn eigen criteria hanteert.
    Aangepast door watis; 24 december 2025, 14:10.
    Reageer
  • Very regular member
      LadiesLover
    • 25 februari 2013
    • 1217

Oorspronkelijk gepost door Paul1983 Bekijk bericht

Zo ken ik er ook nog wel één. Lidewij de Vos, partijleidster van Forum Voor Democratie. Zij staat ook bij opkomende vrouwen. Zij was al eerder de vervangster van Thierry Baudet toen hij met vaderschapsverlof ging.
    Lidewij de Vos mag wat mij betreft ook wel gewoon bij Nederlandse vrouwen staan, ongeacht wat je van haar standpunten vindt. Als je in het parlement zit dan kom je ook wel vaker in het nieuws, of het nu in het journaal, een nieuwsrubriek of een talkshow is. En dan is zij ook nog fractievoorzitster en dus regelmatig bij het spreekgestoelte te vinden.
    Reageer
  • Newbie
      Paul1983
    • 19 maart 2025
    • 6

Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    1. Rowan Moore (jaren negentig), Nicol Gils-Kremer (massa is kassa), Tina de Bruin etc. zijn ook niet de bekendste.
    2. April Darby staat bij opkomende vrouwen terwijl die toch echt wel één van de bekendste musicalsterren is, meerdere jaren; en bij specials zoals 'Disney in Concert' met Vajèn van den Bosch (https://ibb.co/Cv8BpTK), Scrooge live (NPO1, 20251218) is ze toch vaker wel dan niet van de partij. Zie ook Expeditie Robinson [waar zij gaandeweg toch wel een erg aantrekkelijk figuurtje krijgt vergelijkbaar met Yolanthe Cabau met een gezicht als die van Zendaya (https://forum.mannenzaken.nl/forum/afbeelding/70019)], DNA Singers, Secret Duets, Stars on Stage, That's my jam, Het Perfecte Plaatje (Thailand), Beste Kijkers, Praat Nederlands met me, Ranking the Stars, Oh wat een jaar, interviewprogramma's en talkshows.
    3. Rianne Letschert heeft in ieder geval de komende maanden nog een opdracht van nationaal belang (informateur / informatrice) dus dat kan nog wel komen (wie weet wordt zij zelf ook nog wel minister).
    Zo ken ik er ook nog wel één. Lidewij de Vos, partijleidster van Forum Voor Democratie. Zij staat ook bij opkomende vrouwen. Zij was al eerder de vervangster van Thierry Baudet toen hij met vaderschapsverlof ging.
    Aangepast door Paul1983; 20 december 2025, 03:31.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
482 reacties
249k views
Laatste bericht
1k reacties
4.405k views
Laatste bericht
606 reacties
340k views