Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Dionne Stax

Opvouwen
Biografie
Opvouwen

Dionne Stax, wie kent haar eigenlijk niet? De graag geziene presentatrice van het NOS Journaal veroverde in een korte tijd de harten van velen.

Hoe Dionne begon

Dionne Stax is geboren én getogen in het Noord-Brabantse dorpje Boxmeer. Géén wonder dus dat ze de Nijmeegse Vierdaagse al vaker meegelopen heeft, een van de routes loopt namelijk dwars door Boxmeer. Benieuwd hoe Stax haar carrière is begonnen? De basis van deze succesvolle carrière als nieuwslezeres en journaliste werd gelegd bij haar studie: Communicatiewetenschappen in Tilburg. Hierna heeft de blondine nog een master gevolgd in Amsterdam én heeft ze stage gelopen bij NOS op 3. Na deze stage kwam de carrière van de blondine in een stroomversnelling. Uiteindelijk werd ze, tot de blijdschap van vele, één van de gezichten van het NOS Journaal. Sindsdien zijn er toch nét wat meer mannen geïnteresseerd in het 8 uur journaal.

Overstap naar AVROTROS

In 2019 kwam het vervelende nieuws uit dat Dionne Stax stopt met het NOS Journaal. Vervelend voor de trouwe NOS Journaal kijkers, die sinds de komst van Stax opvallend geïnteresseerd waren in hetgeen wat er speelt in de wereld. Dionne Stax gaat namelijk weg bij de NOS. Maar er is een lichtpuntje! De blonde presentatrice verruilt de NOS namelijk voor de AVROTROS. We hoeven haar dus niet helemaal te missen. Wat ze gaat doen bij de AVROTROS? De Boxmeerse gaat daar het programma DNA Onbekend presenteren. Daarnaast gaat ze vanaf januari een radioprogramma presenteren met Toine van Peperstraten.

Vanwege haar overstap naar de AVROTROS maakt Dionne Stax volgens sommigen een grote kans om het Eurovisiesongfestival te mogen presenteren. Mocht dit gebeuren, verwachten we dat het songfestival er zeker wat nieuwe kijkers bijkrijgt 😉.

Liefdesleven Dionne Stax

Het liefdesleven van Dionne Stax is op zijn zachtst gezegd een veelbesproken onderwerp. In tegenstelling tot haar zeer succesvol te noemen carrière, liep het in de liefde niet zo lekker voor de presentatrice. Na de break-up met haar vriend, met wie ze 7 jaar samenwoonde, had ze de hoop op een nieuwe relatie redelijk opgegeven: ‘’Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog een nieuwe relatie zou krijgen’’ aldus de presentatrice in de VARAgids.

Het belangrijkste aspect uit het liefdesleven is misschien wel de vermeende affaire met Humberto Tan. De toenmalige RTL Late Night presentator heeft deze ‘’roddel’’ echter altijd ontkent. De vermeende affaire heeft het huwelijk van Tan met zijn vrouw ‘’Ineke’’ destijds echter wel behoorlijk onder druk gezet. Deze druk was zelfs zo hoog dat Tan en zijn vrouw in relatietherapie zijn gegaan.

Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Sporty Dionne Stax - 3 minuten workout!
    Video in de movie-topic!
    Filmpje deed het blijkbaar niet, dus nogmaals
    Reageer

Sporty Dionne Stax - 3 minuten workout!
    Video in de movie-topic!
    Aangepast door pombeer2; 13 september 2020, 13:40.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ome Pieter Bekijk bericht

Dionne Stax komt elke dag even in deze thread koekeloeren, wist je nog niet dat dat een publiek geheim is op dit forum..?
    Dan zal ze vanavond wel bij me op de stoep staan.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door lekkerrondkijken Bekijk bericht
    Ik weet niet of ze mee leest, maar mocht ze interesse hebben sla ik het niet af ...
    Dionne Stax komt elke dag even in deze thread koekeloeren, wist je nog niet dat dat een publiek geheim is op dit forum..?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Godfather Bekijk bericht
    Haha, die kans is sowieso vrij klein.
    Ik deel alleen het nieuwtje. Verder mag je er mee doen wat je wilt :-)
    Ik weet niet of ze mee leest, maar mocht ze interesse hebben sla ik het niet af ...
    Reageer

Haha, die kans is sowieso vrij klein.
    Ik deel alleen het nieuwtje. Verder mag je er mee doen wat je wilt :-)
    Reageer

Nou en? Alsof een van de zolderkamertypes hier haar aan de haak kan slaan.
    Reageer

https://www.telegraaf.nl/entertainme...weer-vrijgezel
    Reageer
Foto updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
853 reacties
1.211k views
Laatste bericht
door EyesOnly87

71 reacties
85k views