Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Samantha de Jong (Barbie)

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Ik heb hem gezien. Maar ik hoop dat diegene die het online heeft gezet voor jaren de bak in gaat, wetende dat ze al een moeilijke tijd achter de rug heeft. Plus dat ze 2 kinderen heeft die later als ze groot zijn wat uit moeten leggen aan andere klasgenoten.
    Das wel lekker makkelijk.. snap je wel, maar wel stiekem kijken he..naar die moeder van 2😆
    Reageer

Wie weet is dit ook weer een vorm van reclame, kijk maar naar Kim Kardashian
    Reageer

Ik vind het erg vreemd, dat nog niemand de vraag heeft gesteld, of ze hem misschien zelf op internet heeft gezet.

Het filmpje komt erg professioneel over. Kan natuurlijk zijn, dat ze er aanleg voor heeft, maar de meeste amateurfilmpjes zien er toch anders uit....
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Ik heb hem gezien. Maar ik hoop dat diegene die het online heeft gezet voor jaren de bak in gaat, wetende dat ze al een moeilijke tijd achter de rug heeft. Plus dat ze 2 kinderen heeft die later als ze groot zijn wat uit moeten leggen aan andere klasgenoten.
    een verstandig persoon maakt zulke tapes gewoon niet.als deze tape tijdens haar huwelijk was gemaakt dan zou die wss niet gelekt zijn maar als je daarna 2 keer een korte relatie heb en diegene dan zo n tape stuurt dan kan je de klok erop gelijk zetten dat het fout gaat. deze tape is mss ook de reden dat zij mss zelfmoord heeft willen plegen.heb de tape gezien en er is verder niets mis mee, ze houdt tenminste een groot gedeelte haar mond dicht!
    Reageer

Maar los van de sekstape. Hoe komt die vent aan de sekstape? Ik kan toch ook niet zomaar sekstape van een BN'er krijgen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
130 reacties
561k views
Laatste bericht
5 reacties
3k views
Laatste bericht
3k reacties
8.718k views