Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Tanja Nijmeijer

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    *Edit: bericht verwijderd.

    Van nu af aan geen politieke discussie meer gaan voeren hier.
    Niet mee eens? Mijn advies dan: wegblijven uit deze draad.
    Aangepast door Enigma; 17 januari 2013, 19:59.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Oeds
    Als je het topic niet bevalt blijf er dan gewoon uit.
    Als ik voor elke post waar ik het niet mee eens ben een bericht zou plaatsen ben ik nog wel een tijdje bezig, zo vind ik persoonlijk continu berichten over borstomvang niet nuttig.
    Tanja's borstomvang valt me erg tegen, dus ik zal hier niet vaak meer komen...
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Ulrike Meinhoff was ook wel een lekker wijf en de vrouw van Dutroux mag er ook wel wezen. Krijgen wie die ook nog te zien??
    Wie weet maar ik post daar geen caps van.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Het gaat er toch om dat het een lekker mokkel is? Als ik geïnteresseerd zou zijn in de politieke situatie, dan ging ik wel naar andere websites.
    Oorspronkelijk gepost door vindingrijk Bekijk bericht
    Als ex-Twentse kijk ik graag naar haar, dan puur omdat het een leuke meid is. Wat ze doet en wat haar drijfveren zijn, daar laat ik me niet door beïnvloeden. Voor mij - puur visueel - is het een mooie meid met alles op de juiste plaats en proporties.
    Waarvan akte!

    Need i say more?
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Oeds
    Daar gaan jullie niet over, laatste beslissing ligt nog altijd bij een mod of admin. Als je het topic niet bevalt blijf er dan gewoon uit.
    Als ik voor elke post waar ik het niet mee eens ben een bericht zou plaatsen ben ik nog wel een tijdje bezig, zo vind ik persoonlijk continu berichten over borstomvang niet nuttig.
    Als ex-Twentse kijk ik graag naar haar, dan puur omdat het een leuke meid is. Wat ze doet en wat haar drijfveren zijn, daar laat ik me niet door beïnvloeden. Voor mij - puur visueel - is het een mooie meid met alles op de juiste plaats en proporties.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
16 reacties
17k views
Laatste bericht
1k reacties
3.026k views
Laatste bericht
143 reacties
176k views
Laatste bericht
905 reacties
2.795k views
Laatste bericht
242 reacties
857k views
Laatste bericht
467 reacties
1.712k views
Laatste bericht
55 reacties
30k views
Laatste bericht
92 reacties
171k views
Laatste bericht
Werken...
X