Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Tanja Nijmeijer

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Ulrike Meinhoff was ook wel een lekker wijf en de vrouw van Dutroux mag er ook wel wezen. Krijgen wie die ook nog te zien??
    Het gaat er toch om dat het een lekker mokkel is? Als ik geinteresseerd zou zijn in haar politieke drijfveren, dan ging ik wel naar andere websites.
    Aangepast door huusje; 17 januari 2013, 17:03.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Evil1983 Bekijk bericht
    Jij bepaald niet waar we wel en niet op zitten te wachten. Een terrorist of niet ze heeft wel de ballen om ergens voor te strijden. ik vind dat ze er niet slecht uit ziet.
    Ulrike Meinhoff was ook wel een lekker wijf en de vrouw van Dutroux mag er ook wel wezen. Krijgen wie die ook nog te zien??
    Reageer

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

GRTZ
    Huusje
    Reageer

De FARC mag ooit in zijn begin ´goede´ bedoelingen hebben gehad maar nu zijn ze afgezakt naar ordinaire criminelen. Tanja is met open ogen in hun propaganda getrapt en is nu zo gebrainwashed (of bang) dat ze niet meer anders durft of kan denken. In ieder geval verdient ze niet de aandacht die ze nu krijgt omdat ze er zo leuk uitziet. Als ze er als een lelijke heks had uitgezien had niemand hier ook maar enige aandacht aan haar geschonken. Wederom de stereotype opvatting bevestigend dat iemand die er knap of mooi uitziet ook alleen maar knappe of mooie dingen kan doen.
    Oorspronkelijk gepost door Evil1983 Bekijk bericht
    Jij bepaald niet waar we wel en niet op zitten te wachten. Een terrorist of niet ze heeft wel de ballen om ergens voor te strijden. ik vind dat ze er niet slecht uit ziet.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Toon1980
    Weg met deze dame hier op de Mokkels - site. Zitten we echt niet op te wachten zo'n terrorist !
    Aangepast door Evil1983; 17 januari 2013, 10:51.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
315 reacties
702k views
Laatste bericht
314 reacties
1.073k views
Laatste bericht
120 reacties
70k views