Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Holly Mae Brood

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    In het interview praat ze over haar vader. Maar ze zegt verder dat Herman brood niet haar biologische vader is. Waarschijnlijk een aagenomen dochter. Haar biologische vader leeft dus waarschijnlijk nog en ze heet dus biologisch gezien geen Brood. Wel zegt ze dat ze opgevoed is door hem. Lola Brood is wel de dochter van hem. Blijkbaar zijn Xandra en Herman even uit elkaar geweest begin jaren 90 en is had haar moeder waarschijnlijk een andere vriend, waar zij waarschijnlijk uit voort komt.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Gloria Bekijk bericht
    Ga ervoor, zou ik zeggen
    Hoeft niet hoor hier vind je alle foto's van Holly Mae Brood keurig op een rijtje:

    http://prutsfm.nl/prutsfm/index.php/...-jfk-magazine/

    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Vraagje aan de Mods en de leden, Ik heb hier de scans van de JFK shoot binnen gekregen.
    Ik vroeg me af Kan ik die plaatsten? ik weet niet of iemand anders dit al van plan was. (ik wil niemand onder de vleugels schieten)

    En is het misschien te vroeg aangezien hij net uit is...

    Ik hoor graag van jullie
    Ik was vandaag in de winkel, maar de JFK was nog niet te koop bij de AKO, volgende week maar weer kijken, maar ik zou zeggen plaats gerust
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Vraagje aan de Mods en de leden, Ik heb hier de scans van de JFK shoot binnen gekregen.
    Ik vroeg me af Kan ik die plaatsten? ik weet niet of iemand anders dit al van plan was. (ik wil niemand onder de vleugels schieten)

    En is het misschien te vroeg aangezien hij net uit is...

    Ik hoor graag van jullie
    Ga ervoor, zou ik zeggen
    Reageer

    Morgen even naar de winkel
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
45 reacties
65k views
Laatste bericht
1k reacties
1.893k views
Laatste bericht
340 reacties
378k views
Laatste bericht
1k reacties
4.723k views
Laatste bericht
253 reacties
538k views
Laatste bericht
59 reacties
326k views
Laatste bericht
1k reacties
4.041k views
Laatste bericht
960 reacties
1.104k views
Laatste bericht
Werken...
X