Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Maureen du Toit

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

SBS 6 vond Maureen du Toit 'te bepalend'

Maureen du Toit is naar eigen zeggen haar baan bij SBS kwijt omdat de zender haar 'te bepalend' vond. "Ze willen vernieuwen en verfrissen en ik word te veel geassocieerd met het oude Hart van Nederland", zei de presentatrice vrijdag tegen Edwin Evers op Radio 538.

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

Donderdag werd bekend dat naast Du Toit ook Hart van Nederland-presentatrices Cilly Dartell en Milika Peterzon vanaf augustus niet meer te zien zijn in het nieuwsprogramma. "Als je wilt vernieuwen moet je niet veel oude en bepalende gezichten hebben", zegt Du Toit. De presentatrices moeten vertrekken omdat SBS wil dat het programma vanaf de zomer wordt gepresenteerd door een dame in plaats van een duo. "Ze willen in plaats van twee poppetjes achter de desk, nog maar een poppetje." Gallyon van Vessem, Marlayne Sahupala, Selma van Dijk en Evelien de Bruijn mogen wel blijven. Het team wordt versterkt met RTL-presentatrice Sandra Schuurhof. Hoewel Du Toit het jammer vindt dat ze weggaat, ziet ze het ook als een kans om nieuwe dingen te gaan doen. "Ik geloof dat dingen gebeuren met een reden, ik ga andere dingen doen en bekijken." Toch zijn haar collega's en zij wel verdrietig dat ze ermee moeten ophouden. "We worden uit elkaar gerukt. Het is klaar die tijd." Maureen, die sinds 2001 deel uitmaakte van het presentatieteam, is dankbaar voor haar tijd bij het nieuwsprogramma. "Ik heb een onwijs leuke tijd gehad." Wat de 37-jarige presentatrice nu gaat doen, weet ze nog niet. "Ik zie wel wat het leven me gaat bieden."

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboule...e-bepalend.xml
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    De heren van SBS6 zullen wel last krijgen van het boemerang-effect. Vervang je populaire dames, dan duikelen de kijkcijfers een flink eind naar beneden.
    Mmmm ik las laatst dat heel dat SBS6 te kampen heeft met lage tegenvallende kijkcijfers met zo'n beetje al hun programma's.
    Logisch dus dat ze eens wat anders gaan..euh moeten proberen.
    RTL 4 zit als zender momenteel goed...dus kan je nu wel e.e.a. verwachten van die roddelkoning om op hun site dergelijke polletjes te posten om wat olie op het vuur te gooien.

Btw misschien dat Sandra Schuurhof het dan gaat presenteren ???
    Kan zijn dat ik er dan af en toe na kijk want zowel SBS6 als RTL4 staat er hier bijna nooit op....hooguit opnames van favo mokkeltjes.

En zo'n ontslag van deze dames kan je dus ook weer positief bekijken,
    want er zullen dus wel weer andere leuke mokkeltjes voor in de plaats komen.
    Voor Maureen is het wel jammer want zij ziet er nog best goed uit.
    En RTL4 heeft Stella G. er ook uit geknikkerd ( was helaas geen polletje van op de RTL site )
    Zou leuk zijn ( imho) dat ze haar eens vroegen.
    Sandra Schuurhof, Stella Gommans en b.v. Ellemieke Vermolen...Hmmmm dan ga ik afstemmen op HvN.
    Aangepast door Kanus; 20 april 2012, 00:38.
    Reageer

ik heb gestemd.( natuurlijk ).
    mijn favo is OOK Maureen.en ook Milika.
    vind het OOK erg dat ze weg moeten.al die bezuinigingen van tegenwoordig,ik word er gek van.buiten deze stem-actie om,kunnen we ook met z'n alle een andere actie beginnen.zodat de kijkcijfers ERG gaan dalen,en dat de dames daardoor weer terug komen.ikzelf had gedacht aan: een week lang GEEN "hart van nederland"kijken.
    Oorspronkelijk gepost door mcdonald Bekijk bericht
    Hoor net bij RTL Boulevard dat Maureen du Toit, Milika Peterzon en Cilly Dartell zijn ontslagen bij Hart van Nederland van SBS6.

Erg jammer, met name Maureen was voor mij een reden om naar HvNL te kijken.

Op de website van RTL Boulevard is een poll mbt het ontslag van de drie dames: http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/ STEM!!!

Zie ook dit artikel in de Telegraaf: Link
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door mcdonald Bekijk bericht
    Hoor net bij RTL Boulevard dat Maureen du Toit, Milika Peterzon en Cilly Dartell zijn ontslagen bij Hart van Nederland van SBS6.

Op de website van RTL Boulevard is een poll mbt het ontslag van de drie dames: http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/ STEM!!!

De heren van SBS6 zullen wel last krijgen van het boemerang-effect. Vervang je populaire dames, dan duikelen de kijkcijfers een flink eind naar beneden.
    Reageer

Aangepast door ; 19 april 2012, 18:11.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
50 reacties
135k views
Laatste bericht
4k reacties
7.285k views
Laatste bericht