Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Sylvana IJsselmuiden
Opvouwen
Opvouwen
Presentatrice Sylvana IJsselmuiden
Sylvana IJsselmuiden is een Friese dame die we vooral kennen van haar werk voor filmpjeswebsite Dumpert. Haar eerste televisiewerk was voor SBS6 en hier presenteerde ze shows, waaronder ‘Uit Voorraad Leverbaar.’ Na haar carrière bij SBS6 heeft Sylvana klussen gedaan voor XITE, Omrop Fryslân en RTL 4. Momenteel is Sylvana veel te zien op het kanaal van Dumpert, maar ook op haar eigen Instagram kun je haar volgen. FHM riep Sylvana IJsselmuiden namelijk in 2020 uit tot ‘mooiste vrouw van Nederland’. De blondine werd geprezen om haar uitstraling als ‘girl next door’. Ze is benaderbaar, one of the guys, maar tegelijk ontzettend mooi.
Lees hier alles over Sylvana IJsselmuiden
Opvouwen

Foto: Deze outfit van Sylvana IJsselmuiden kan haar troeven nauwelijks in bedwang houden
23 mei 2023
Sylvana IJsselmuiden is alle schaamte voorbij en deelt meest verleidelijke foto tot nu toe
15 mei 2023
Foto: Sylvana IJsselmuiden maakt volgers hongerig met foto in nauwe badkleding
11 mei 2023
Foto: Sylvana IJsselmuiden laat zich diep in haar badpak kijken
8 mei 2023X
-
Oorspronkelijk gepost door hen.dweper_0k Bekijk bericht
Klopt dat ik deze van haar Insta heb gehaald (met Chome Extensie) daarna met Topaz Photo AI een 2x groter gemaakt (kan ook 4x, 6x,...). Ik heb daar een licentie van gekocht (naast Topaz Gigapixel, DeNoise, Sharpen). Hier haal ik nog wel eens goede resultaten mee.
Maar ook vaak niet hoor omdat internet foto's soms zo comprimeert dat Photo AI er ook niet iets moois van maakt. Beste resultaat krijg je met echte foto's.
Ook moet je oppassen dat je het AI niet te veel zijn werk laat doen want zie ook nog wel eens erg ver-AI-de foto's en dan wordt het vaak te clownesque of zie je dat alles glad gestreken wordt. Er zijn veel van die zgn. AI tools op internet (bijv. https://remini.ai/ ) maar moet je ook weer voor betalen.
Ik gebruik ook wel vaak Photoshop om e.a. eventueel (logo's ed) weg te werken.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door mvv65 Bekijk bericht
Deze zag ik ook op haar Instagram, maar is dan in een kleiner formaat. Hoe heb je deze zo mooi in groter formaat gekregen?
Maar ook vaak niet hoor omdat internet foto's soms zo comprimeert dat Photo AI er ook niet iets moois van maakt. Beste resultaat krijg je met echte foto's.
Ook moet je oppassen dat je het AI niet te veel zijn werk laat doen want zie ook nog wel eens erg ver-AI-de foto's en dan wordt het vaak te clownesque of zie je dat alles glad gestreken wordt. Er zijn veel van die zgn. AI tools op internet (bijv. https://remini.ai/ ) maar moet je ook weer voor betalen.
Ik gebruik ook wel vaak Photoshop om e.a. eventueel (logo's ed) weg te werken.
- Aantal bedankjes 1
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door hen.dweper_0k Bekijk bericht
- Aantal bedankjes 1
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
445 reacties
728k
views