Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Chantal Janzen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Trouwens, mensen die toch wat van chantal janzen willen zien. In de fhm heeft ze ooit met een doorschijnende slip gestaan en zag je haar ****. En van een andere fotoshoot zat je ook een keer haar ***** doorschijnen. Mocht iemand die hebben, plaats die foto anders. Dan zien we nog altijd meer dan dat met Eva Jinek.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door R.V.H
    Maar kan iemand de foto's plaatsen zodat iedereen kan oordeelden over het (tegenvallende) resultaat
    Jij?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Maar wat ik nog het erge vindt is dat er nog nooit 1 bekende vrouw regelmatig naar de sauna/wellness is geweest. Alleen 2 bekende vrouwen ooit 1 keer met tegoedbonnen. Dat weet ik van het personeel van een bepaald resort + de mensen die daar een paar keer per week komen wegens een abonnement.
    Nou ik denk dus dat ze dat wèl doen, die bekende vrouwen.
    Je hebt je informatie, zoals je het brengt, uit 1 bron. 1 resort.
    1 van de 100+ resorts in Nederland.
    Buiten dat: Het personeel van een goed resort zal het echt niet aan je gaan vertellen of bevestigen dat een bekende Nederlander (of welke andere bezoeker dan ook) van hun resort gebruik maakt. Zouden ze dat wel doen, dan zijn ze die persoon snel als bezoeker kwijt tezamen met waarschijnlijk veel andere bezoekers. ;-)
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Shoppa Bekijk bericht
    Heeft iemand de fotos van de magazine?
    Net het blad bekeken. Er staat één foto in van een naakte Chantal achter een aangeklede Eva. En er is nog minder op te zien dan op de videocaps. Helaas dus!

    GRTZ
    Huusje
    Reageer

    Heeft iemand de fotos van de magazine?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
26 reacties
25k views
Laatste bericht
164 reacties
119k views
Laatste bericht
2k reacties
4.358k views
Laatste bericht
1k reacties
1.891k views
Laatste bericht
2k reacties
3.385k views
Laatste bericht
87 reacties
216k views
Laatste bericht
3k reacties
8.562k views
Laatste bericht
910 reacties
1.736k views
Laatste bericht
Werken...
X