Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Maxima Zorreguieta

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    .











    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken






    .
    Reageer

    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht

    Er zijn voorbeelden te over van dames die vrijwel dagelijks pikante plaatjes van zichzelf op Instagram, Facebook etc. zetten, zoals Gaby Blaaser, Miljuschka Witzenhausen, Yolanthe, Fajah Lourens, Beertje van Beers, Sylvana IJsselmuiden, Dee van der Zee, Michaella Krajicek, Sharon Pieksma en zo kan ik nog wel even doorgaan. Door middel van hun uiterlijk zoeken zij aandacht. Ook Maxima. Dan zullen ze het ook wel niet zo erg vinden als er wat opbouwend commentaar wordt gegeven. Zo lang het beschaafd blijft, zie ik geen probleem.
    Dat wil nog niet zeggen dat ze op dit forum kijken.
    Reageer

    maxima op bezoek bij het NDT
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

    Van een enkeling weet ik dat ze af en toe keken op het forum toen het nog Mokkels.nl heette. Soms maakten ze zelfs een account aan om te bedanken voor een commentaar.

    Vrijwel geen enkele vrouw vindt het leuk om alleen op haar uiterlijk en eventuele gewaagde plaatjes beoordeeld te worden. Dat is toch de core-business van dit forum. Daarom deed ik mijn uitspraak.

    Ik zie graag bewijs geleverd van het tegendeel.
    Er zijn voorbeelden te over van dames die vrijwel dagelijks pikante plaatjes van zichzelf op Instagram, Facebook etc. zetten, zoals Gaby Blaaser, Miljuschka Witzenhausen, Yolanthe, Fajah Lourens, Beertje van Beers, Sylvana IJsselmuiden, Dee van der Zee, Michaella Krajicek, Sharon Pieksma en zo kan ik nog wel even doorgaan. Door middel van hun uiterlijk zoeken zij aandacht. Ook Maxima. Dan zullen ze het ook wel niet zo erg vinden als er wat opbouwend commentaar wordt gegeven. Zo lang het beschaafd blijft, zie ik geen probleem.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
43 reacties
70k views
Laatste bericht
1k reacties
2.604k views
Laatste bericht
70 reacties
55k views
Laatste bericht
79 reacties
207k views
Laatste bericht
73 reacties
57k views
Laatste bericht
46 reacties
134k views
Laatste bericht
2k reacties
4.358k views
Laatste bericht
35 reacties
37k views
Laatste bericht
Werken...
X