Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Maxima Zorreguieta

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    maxima op bezoek bij het NDT
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

    Van een enkeling weet ik dat ze af en toe keken op het forum toen het nog Mokkels.nl heette. Soms maakten ze zelfs een account aan om te bedanken voor een commentaar.

    Vrijwel geen enkele vrouw vindt het leuk om alleen op haar uiterlijk en eventuele gewaagde plaatjes beoordeeld te worden. Dat is toch de core-business van dit forum. Daarom deed ik mijn uitspraak.

    Ik zie graag bewijs geleverd van het tegendeel.
    Er zijn voorbeelden te over van dames die vrijwel dagelijks pikante plaatjes van zichzelf op Instagram, Facebook etc. zetten, zoals Gaby Blaaser, Miljuschka Witzenhausen, Yolanthe, Fajah Lourens, Beertje van Beers, Sylvana IJsselmuiden, Dee van der Zee, Michaella Krajicek, Sharon Pieksma en zo kan ik nog wel even doorgaan. Door middel van hun uiterlijk zoeken zij aandacht. Ook Maxima. Dan zullen ze het ook wel niet zo erg vinden als er wat opbouwend commentaar wordt gegeven. Zo lang het beschaafd blijft, zie ik geen probleem.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht

    Nohill, hoe weet jij zo zeker dat de dames hier nooit komen kijken? Misschien doet Maxima het zelfs. Ook zij is erg met haar uiterlijk bezig. Wellicht kunnen ze mijn letterlijk en figuurlijk 'opbeurende' kritiek op hun decolleté's wel waarderen.
    Van een enkeling weet ik dat ze af en toe keken op het forum toen het nog Mokkels.nl heette. Soms maakten ze zelfs een account aan om te bedanken voor een commentaar.

    Vrijwel geen enkele vrouw vindt het leuk om alleen op haar uiterlijk en eventuele gewaagde plaatjes beoordeeld te worden. Dat is toch de core-business van dit forum. Daarom deed ik mijn uitspraak.

    Ik zie graag bewijs geleverd van het tegendeel.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

    Booplover, wij posten ongeveer dezelfde caps, maar dit soort wensen uiten is nogal zinloos. De dames kijken toch niet op dit forum.
    Ik ben altijd blij met wat mij aangeboden wordt voor caps, ik vraag nooit om meer.
    Nohill, hoe weet jij zo zeker dat de dames hier nooit komen kijken? Misschien doet Maxima het zelfs. Ook zij is erg met haar uiterlijk bezig. Wellicht kunnen ze mijn letterlijk en figuurlijk 'opbeurende' kritiek op hun decolleté's wel waarderen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht

    Soms moet je de natuur een handje helpen. Zouden meer babes moeten doen met een diep decolleté, zonder dat er iets te zien is. Bijvoorbeeld Chantal Janzen en Marieke Elsinga.
    Booplover, wij posten ongeveer dezelfde caps, maar dit soort wensen uiten is nogal zinloos. De dames kijken toch niet op dit forum.
    Ik ben altijd blij met wat mij aangeboden wordt voor caps, ik vraag nooit om meer.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.878k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
16 reacties
13k views
Laatste bericht
431 reacties
1.382k views
Laatste bericht
255 reacties
542k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
67k views
Laatste bericht
Werken...
X