Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Femke Halsema

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Femke Halsema

Zeke schreef: Goed, het is nu weer mooi geweest met die politieke prietpraat.

Vanaf nu gewoon weer ontopic en voor al het politieke geneuzel zijn er weer heel andere plaatsen op het internet te vinden.
    Of geef elkaar eens je msn-adres, kun je het onderling bekonkelen.
    Iemand nog caps?
    Reageer

Goed, het is nu weer mooi geweest met die politieke prietpraat.

Vanaf nu gewoon weer ontopic en voor al het politieke geneuzel zijn er weer heel andere plaatsen op het internet te vinden.
    Of geef elkaar eens je msn-adres, kun je het onderling bekonkelen.
    Reageer

Bazookababy schreef:
    Gr.Lreentjuh schreef: Ik weet niet hoor, Bak Ellende en rotte zalm mogen zeggen wat ze willen... en Halsema niet?
    Is het nou nodig om meteen te gaan schelden? Vind je dit nu de manier om je standpunten duidelijk te maken? Je laat jezelf wel kennen op deze manier..
    (hoor ik daar een beetje frustratie omdat de overgrote meerderheid van de bevolking NIET op GL gestemd heeft?)
    Ach jah....Tis eigenlijk wel logisch die frustraties...Ben ut er mee eens. Vooral als Femke zegt ("Turkse meisjes mogen op hun 16e al trouwen omdat het in turkije ook mag"). Denk dat heel NL daar tegen zal zijn, tenzij ze het Turks strafrecht ook toepassen op de weinig criminele Turkse meisjes en jongens.
    Ook is Femke voor de natuur, maar je laat wel een heel goed beeld zien als je een pakje per dag rookt
    Reageer

Gr.Lreentjuh schreef: Ik weet niet hoor, Bak Ellende en rotte zalm mogen zeggen wat ze willen... en Halsema niet?
    Is het nou nodig om meteen te gaan schelden? Vind je dit nu de manier om je standpunten duidelijk te maken? Je laat jezelf wel kennen op deze manier..
    (hoor ik daar een beetje frustratie omdat de overgrote meerderheid van de bevolking NIET op GL gestemd heeft?)
    En..is iemand automatisch een meeloper wanneer hij het niet met je eens is? Is dat niet een ietwat simplistische visie op politiek?

**Aangepast door: Bazookababy / 2003-02-18 12:46:31**
    Reageer

Kanus schreef:
    Kingbee schreef:

Politici die hieraan meededen nog dommer. Ronduit te belachelijk voor woorden dat iemand die aan dagelijkse politiek deelneemt gaat demonstreren tegen dit. Horen zich hier niet in te mengen en zijn voor mij dan ook, stuk voor stuk, een stelletje huichelaars die end mogen oppleuren naar Groenlinksistan ofzo. (goodbye ........and good riddens)
    Ik zie gewoon een foto van 3 vrouwen die over straat lopen!!!!
    Waarom zou dat niet mogen??? Ze lopen toevallig dezelfde routte al die demonstranten en ze hebben ook het zelfde idee daarover....(zo zou je het ook kunnen bekijken)
    In iedergeval heeft ieder in dit land de vrijheid waar hij/zij gaat staan of gaan.
    Laten we daar dus zuinig op zijn en niet gaan roepen van: Hé... das een politicus, die mag hier niet demonstreren.
    Of; Hé das een buitenlander, die mag niet in deze winkel.
    Of; Hé das een...?????, je snap het al wel!!!!!
    Helaas denkt niet iedereen er zo over, want onze lieve Pim mocht zijn mening ook niet uitten
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
471 reacties
1.469k views
Laatste bericht
9 reacties
18k views
Laatste bericht
681 reacties
627k views