Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Frederique Huydts

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Frederique Huydts

Ik kan me helemaal aansluiten bij de vorige sprekers; na mijn vader aan deze ziekte verloren te hebben 2 jaar geleden en nu mijn vrouw sinds een half jaar in het medisch circuit (chemo en bestraling) zit a.g.v. deze ziekte...
    Reageer

Funniq67 schreef: Wat een verschrikkelijke ziekte is dit toch. Weet dat het een simpele gedachte is, maar stop toch de helft van het defensie-budget in kanker-onderzoek. Heb m'n moeder verloren aan deze ziekte, mis haar nog iedere dag. Maar ik denk dat we allemaal iemand hebben verloren door deze ziekte.

Wil langs deze weg familie en vrienden van Frédérique condoleren met dit verschrikkelijk verlies. Heel veel sterkte!!!!!

Knuffel, Dré uit Rotterdam
    Inderdaad een simplistische gedacht, waar wel 1 met een belangrijke kern van waarheid. Ons belastinggeld wordt namelijk niet besteed aan de dingen die wij burgers echt belangrijk vinden.

Het enige dat wij kunnen doen, is zelf geld geven aan de kankerbedstrijding en dergelijke.
    Reageer

Wat een verschrikkelijke ziekte is dit toch. Weet dat het een simpele gedachte is, maar stop toch de helft van het defensie-budget in kanker-onderzoek. Heb m'n moeder verloren aan deze ziekte, mis haar nog iedere dag. Maar ik denk dat we allemaal iemand hebben verloren door deze ziekte.

Wil langs deze weg familie en vrienden van Frédérique condoleren met dit verschrikkelijk verlies. Heel veel sterkte!!!!!

Knuffel, Dré uit Rotterdam
    Reageer

ze wordt vandaag gecremeerd!
    Reageer

Graag wil ook ik, alle nabestaanden en alle meelevenden van Frédérique heel veel sterkte wensen met het plotselinge verlies van deze nog zo jonge vrouw. Waarom zijn het altijd de goede mensen die zoiets krijgen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
22 reacties
58k views
Laatste bericht
914 reacties
2.810k views
Laatste bericht
5k reacties
3.704k views