Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dione de Graaff

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    The Dutch Mountain are back!! Dione nu in een erg strak hemd onder een doorzichtig shirt. Eindelijk showt ze haar grote borsten weer eens!!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    Interview met Dione in de Volkskrant van vrijdag. Ergens een quote over haar vader:'Dioon, zei mijn vader altijd, mensen kijken niet naar een programma omdat jij het presenteert. Ze kijken omdat ze sport willen zien. Punt'.

    Laat wijlen meneer De Graaff het daar nou toch echt mis hebben. De gemiddelde bezoeker van dit forum kijkt puur omdat Dione het presenteert. Wat ze zegt of doet maakt niet zoveel uit. En ook als ze alleen maar te gast is kijken we.

    Daar zei wijlen haar vader inderdaad iets fout; hij had moeten zeggen: "Punten !"
    Reageer

    Interview met Dione in de Volkskrant van vrijdag. Ergens een quote over haar vader:'Dioon, zei mijn vader altijd, mensen kijken niet naar een programma omdat jij het presenteert. Ze kijken omdat ze sport willen zien. Punt'.

    Laat wijlen meneer De Graaff het daar nou toch echt mis hebben. De gemiddelde bezoeker van dit forum kijkt puur omdat Dione het presenteert. Wat ze zegt of doet maakt niet zoveel uit. En ook als ze alleen maar te gast is kijken we.
    Reageer

    In dat bovenste shirtje mag ze wel iets vlak voor mijn neus van de grond oprapen!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door levensgenieter Bekijk bericht
    Ze is nu ned 1 zo lekker beetje bloot roodroze t shirt met een witte er onder nederland 1 studio sport hockey vanuit den haag,geen tijd voor caps
    Niet normaal inderdaad. Als ze in deze outfit voorover zou bukken zou je echt alles in vol ornaat zien. Ik ben jaloers op de crew van Studio Sport. Die zullen best wel regelmatig vandaag kunnen hebben genieten van de borsten van Dione. Ik neem niet aan dat ze alles rechtoplopend gedaan heeft.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
207 reacties
103k views
Laatste bericht
2k reacties
1.858k views
Laatste bericht
274 reacties
257k views
Laatste bericht
88 reacties
94k views
Laatste bericht
256 reacties
228k views
Laatste bericht
3k reacties
8.565k views
Laatste bericht
274 reacties
813k views
Laatste bericht
951 reacties
4.875k views
Laatste bericht
Werken...
X