Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dione de Graaff

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht

    Persoonlijk vind ik het jammer dat er tegenwoordig strategische geplaatste banners, camerastandpunten, pilaren, tafelpoten en tafeltjes zijn: de onderkant is toch vaak leuker en sexier om te zien dan het gedeelte tussen schouders en taille.
    Dione de Graaf in het zaterdagavond sportprogramma was dan wel weer een pluspunt. Daar droeg ze gelukkig wel sexy outfits. Ik vind het zelf ook erg jammer dat er tegenwoordig niet meer zoveel word gedacht aan de (mannelijke) kijker. Een aantal jaar geleden was de tv wereld nog een walhalla van presentatrices die gewoon volledig in beeld kwamen en waarbij je outfits zag die gewoon vrouwlijk en sexy waren.
    Tegenwoordig zie je haast niks meer waardoor de vrouwen zich er ook op gaan kleden.
    Aangepast door Epiceply; 10 september 2020, 04:57.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht

    Zodra bijvoorbeeld Eva Jinek achter een tafel gaat plaatsnemen is het niet meer essentieel om een zelfde soort outfit te dragen als ze droeg in de tijd van WNL op Zondag, je ziet het dan toch niet. Alleen in programma's waar geen tafel aan te pas komt dragen/droegen de presentatrices vaker jurkjes gecombineert met panty's en pumps/laarzen. Kijk maar naar WNL op zondag (Eva Jinek), Schepper en Co (Jacobine Geel), NOS (Dione Stax, Astrid Kersseboom, Sascha de Boer). En ja door dat Eva Jinek geen jurkjes meer draagt, is er ook weinig decollete te zien.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat er tegenwoordig strategische geplaatste banners, camerastandpunten, pilaren, tafelpoten en tafeltjes zijn: de onderkant is toch vaak leuker en sexier om te zien dan het gedeelte tussen schouders en taille.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    En ja door dat Eva Jinek geen jurkjes meer draagt, is er ook weinig decollete te zien.
    Er zijn toch genoeg diep uitgesneden truitjes en shirtjes verkrijgbaar. Heeft volgens mij eerder met voorschriften van de politiek zeer correcte omroepen te maken.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht

    Ik bespeur over de hele linie een duidelijke trend met minder strakke truitjes en decolleté's, bijvoorbeeld ook bij Chantal Janzen, Astrid Joosten, Katja Schuurman, Georgina Verbaan en zelfs Eva 'boobies' Jinek. De laatste zou daarmee haar dalende kijkcijfers juist kunnen opkrikken.
    Zodra bijvoorbeeld Eva Jinek achter een tafel gaat plaatsnemen is het niet meer essentieel om een zelfde soort outfit te dragen als ze droeg in de tijd van WNL op Zondag, je ziet het dan toch niet. Alleen in programma's waar geen tafel aan te pas komt dragen/droegen de presentatrices vaker jurkjes gecombineert met panty's en pumps/laarzen. Kijk maar naar WNL op zondag (Eva Jinek), Schepper en Co (Jacobine Geel), NOS (Dione Stax, Astrid Kersseboom, Sascha de Boer). En ja door dat Eva Jinek geen jurkjes meer draagt, is er ook weinig decollete te zien.
    Reageer

    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
59 reacties
326k views
Laatste bericht
1k reacties
4.041k views
Laatste bericht
960 reacties
1.104k views
Laatste bericht
395 reacties
476k views
Laatste bericht
5 reacties
2k views
Laatste bericht
87 reacties
48k views
Laatste bericht
2k reacties
3.387k views
Laatste bericht
156 reacties
92k views
Laatste bericht
Werken...
X