Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Loes Haverkort

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Dit vond ik in een review:

    "Het is een voorstelling vol humor en grof taalgebruik, zoals we van Jan Wolkers gewend zijn. Ook dit stuk bevat, net als Turks Fruit, weer enkele gewaagde scènes. Zo gaan zowel Loes als Frits volledig uit de kleren om door Rick geschilderd te worden als Suzanne en de grijsaard. Respect voor hen beiden, ze staan toch maar even naakt voor een volle zaal!"
    Reageer

    Ik heb een vraagje. Ik las dat Loes naakt ging in Brandende Liefde. Maar wat was er te zien en hoe duidelijk? Zag alleen een bips. Of alleen de borsten. Of zelfs poes minoes.

    Ja wil dit graag weten, omdat ik vaak naar toneel ga en nog nooit iemand naakt heb gezien. Dus daarom vraag ik me hoe en wat er te zien was.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    Bij de voorstelling waarbij ik aanwezig was werd er gefilmd, met 1 camera. Misschien om terug te kijken wat beter kan? Dat was aan het begin van de tour.
    Zou leuk zijn, maar ik heb nog nergens een dvd van de voorstelling kunnen vinden. Was een mooie scene iig van Loes
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Heeft iemand toevallig foto's/video's van haar naaktscene in het toneelstuk brandende liefde (van Jan Wolkers). Misschien dat er ook een dvd van de musical bestaat (of dat iemand zelf foto's heeft)? XD
    Bij de voorstelling waarbij ik aanwezig was werd er gefilmd, met 1 camera. Misschien om terug te kijken wat beter kan? Dat was aan het begin van de tour.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Heeft iemand toevallig foto's/video's van haar naaktscene in het toneelstuk brandende liefde (van Jan Wolkers). Misschien dat er ook een dvd van de musical bestaat (of dat iemand zelf foto's heeft)? XD
    Nope, maar het zag er wel fantastich uit in het theater.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
340 reacties
378k views
Laatste bericht
1k reacties
4.722k views
Laatste bericht
253 reacties
537k views
Laatste bericht
59 reacties
326k views
Laatste bericht
1k reacties
4.041k views
Laatste bericht
960 reacties
1.104k views
Laatste bericht
395 reacties
476k views
Laatste bericht
5 reacties
3k views
Laatste bericht
Werken...
X