Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Gigi Ravelli

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #11
    Oorspronkelijk gepost door bruijntje Bekijk bericht
    ik heb er 4 kunnen vinden maar heb discussie of de 2 foto s in calvin klein echt van haar zijn. de wenkbrauwen tonen gelijkenis.
    er zijn geen fotos van gigi met een calvin klein aan in de omloop.
    Aangepast door marco1980; 28 november 2019, 21:04.
    Reageer

    #12
    ik heb er 4 kunnen vinden maar heb discussie of de 2 foto s in calvin klein echt van haar zijn. de wenkbrauwen tonen gelijkenis.
    Reageer

    #13
    Omdat we zo lekker over Gigi kunnen babbelen, hier wat extra informatie rondom The Fappening-happening: https://www.mokkels.nl/babes/gigi-ra...toute-kiekjes/
    Reageer

    #14
    Ik heb zelf een zeer populaire site en kan heel simpel zijn: Foto's van instagram en van foto's van photoshoots zijn legaal toegestaan om elders te posten. Photoshoots zijn gratis gemaakt en BN'ers ontvangen daar geen geld voor. Misschien alleen voor bedrijven of als ze compleet naakt gaan. Maar normale en sexy shoots voor bladen zijn gratis gemaakt en is ter promotie van de BN'er. Bladen hebben alleen de fotograaf hoeven te betalene. Daarom publiceren BN'ers ook hun eigen shoots legaal op instagram. Dit heb ik van Talent Kitchen van Endemol. Uitgelekte foto's zijn ZEER illegaal en kan je gewoon gevangenisstraf voor krijgen. Dus wat mensen hier klagen dat je illegale foto's mag uitwisselen is ter strengste verboden. Ook via het private mail verkeer van mokkels.
    Reageer

    #15
    Oorspronkelijk gepost door Lrod Bekijk bericht
    Dus omdat hij een "Super Moderator" is mag ik hem niet openbaar voor zielig uitmaken en mijn mening uiten, omdat? Is hij toevallig god? Ik loop hier al een tijd mee (sinds begin 2000), en ik ben gebanned enkel omdat ik iemand via PM probeerde te helpen die niet begreep hoe je hier een foto plaatst.


    Buitenlands of Nederlandse site maakt helemaal niks uit. Dat buitenlandse forum is heel erg makkelijk te vinden met een google search en haar advocaat is daar al 100% van op de hoogte. Maar prima, gaan jullie hier maar lekker verder met politiek correct de moraalriddertjes uithangen. Daarom is het hier ook zo uitgestorven tegenwoordig. Als het niet om leaks mag gaan is een topic als dit anders gewoon compleet dood. Maar van mij hebben jullie geen last meer, Ik wil hier niet eens meer deel van uitmaken. Aju.
    Tuurlijk maakt dat wel uit, die site heeft ook laura ponticorvo, herinner je nog haar advocaat die allemaal sites zoals dumpert begon te vervolgen? De sites waar jij het over hebt zijn nou eenmaal lastiger.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
12 reacties
26k views
Laatste bericht
36 reacties
38k views
Laatste bericht
339 reacties
378k views
Laatste bericht
1k reacties
4.037k views
Laatste bericht
606 reacties
868k views
Laatste bericht
909 reacties
1.736k views
Laatste bericht
25 reacties
48k views
Laatste bericht
57 reacties
41k views
Laatste bericht
Werken...
X