Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Geraldine Kemper

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Grappige kerel door mij een stalker te noemen. Ik ken haar totaal niet! als ik iets weet, mag ik dat gewoon zeggen, mits het ander nieuws is en niet hetzelfde.


    Oorspronkelijk gepost door piet_jansma Bekijk bericht
    Stalker alert!
    Reageer

    Maar ik vind het wel grappig dat men denkt dat ze hartstikke vrolijk is enz. Al is dat totaal niet zo. Tenminste ik zag haar bij ******* en Slikken een aantal bij een opname. En daar zit ze alleen maar in een hoekje, stil te zijn. En als ze aandacht krijgt, dan is het ook meteen "hier ben ik'. Dit alleen als ze op de foto moet met iemand. Bekijk het filmpje over de viswinkel waar ze heeft gewerkt. Daar vertel haar oom zelf dat ze harstikke verlegen is. En als je haar gezicht ziet, is ze niet de persoon die je denkt dat ze is. Ik kwam haar zelfs een keer tegen als uitzendkracht als publieksontvanger. Al wou ze als bnn presentatrice gezien worden. Ze doet er dus nog wat naast. Maar vroeg toen tijdens de pauze waar de toiletten zijn. En ze werd toch razend. Dat was de eerste ontmoeting van mij met haar. En toen ik een keer bij ******* en slikken was, ging haar ex vriend huilend weg en het pand verlaten, terwijl hij eigenlijk moest werken. 2 Weken later hoorde ik in het nieuws, dat het uit was. Maar Geraldine deed toen ook apart. Ze ging zelfs haar vriend niet achterna en de hele avond deed ze net alsof er niks aan de hand was. Kwaad en boos worden is voor haar blijkbaar normaal. Andere BN'ers (zelfde gedrag), gaan ook altijd vele relaties gehad. BN'ers kunnen zich eenmaal niet aanpassen in sommige situaties. Mijn zus zegt (psycholoog), dat dit door egoisme komt. BN'ers die beroemd willen worden of beroemd zijn, vinden zichzelf goed en zijn dus ook egoistisch. En om hun imago te verdedigen worden ze sneller kwaad, om het imagopijl hetzelfde te houden, dan dat ze zich minder goed vinden. Dan wordt men minder snel kwaad, omdat het egoisme niet heel hoog is. Daarom worden BN'ers altijd zo snel boos en hebben ze vele relaties. Dus Geraldine kan hier wel lachen, maar er schuilt soms een boosheid achter (niet lullig bedoeld of zo).
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Trap hier aub niet in, door te denken dat ze echt topless is geweest. Ze had wel geen bikinitopje aan. Maar ik weet uit ervaring dat zij alles bij elkaar liegt. De ene keer zegt ze dit en de andere keer zegt ze dat uit stoerdoenerij, terwijl het niet waar is. Ze is hier wel topless, maar meer al la Telegraaf stijl, door te doen alsof handen voor de borsten al topless is. Maar Jan Versteegh heeft haar zelfs geen eens topless gezien. Bij Expeditie Robinson mocht hij zelfs haar niet topless zien, toen ze met hem in bad moest. Tevens mag je ook niet zichtbaar topless zonnen in Italie vanwege het geloof. Ze is gewoon op haar buik gaan liggen, bikinitopje los en zo is niks te zien en zonnen. Topless is pas als je op je rug gaat liggen en de borsten zichtbaar zijn. En even snel handen voor de borsten en een foto maken. En Jan Versteegh ziet op dat moment geen *****. Dit weet ik, omdat ze wel een keer topless moest bij ******* en Slikken voor een erotische scene, maar toen was ze wel topless te zien. Ze wist niet hoe ze het had en moest eruit geblurt worden. De enige mannen die haar topless hebben gezien, zijn misschien wat cameramannen omdat het moest. Maar ze is vele malen preutser dan je denkt en liegt alles bij elkaar.
    Stalker alert!
    Reageer

    Oke

    Volgens mij zit er toch wel iets van waarheid in dit hele verhaal. Gerrie heeft heel vaak beweerd dat ze nooit een beha draagt. Als je echter de beelden ziet van SenS of haar vakantiereisjes id duidelijk zichtbaar dat ze altijd een behaatje draagt. Volgens mij is dat hele verhaal van haar inderdaad gewoon interessant doenerij.
    Neemt niet weg dat ik haar gewoon een super lekker ding vind.

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Trap hier aub niet in, door te denken dat ze echt topless is geweest. Ze had wel geen bikinitopje aan. Maar ik weet uit ervaring dat zij alles bij elkaar liegt. De ene keer zegt ze dit en de andere keer zegt ze dat uit stoerdoenerij, terwijl het niet waar is. Ze is hier wel topless, maar meer al la Telegraaf stijl, door te doen alsof handen voor de borsten al topless is. Maar Jan Versteegh heeft haar zelfs geen eens topless gezien. Bij Expeditie Robinson mocht hij zelfs haar niet topless zien, toen ze met hem in bad moest. Tevens mag je ook niet zichtbaar topless zonnen in Italie vanwege het geloof. Ze is gewoon op haar buik gaan liggen, bikinitopje los en zo is niks te zien en zonnen. Topless is pas als je op je rug gaat liggen en de borsten zichtbaar zijn. En even snel handen voor de borsten en een foto maken. En Jan Versteegh ziet op dat moment geen *****. Dit weet ik, omdat ze wel een keer topless moest bij ******* en Slikken voor een erotische scene, maar toen was ze wel topless te zien. Ze wist niet hoe ze het had en moest eruit geblurt worden. De enige mannen die haar topless hebben gezien, zijn misschien wat cameramannen omdat het moest. Maar ze is vele malen preutser dan je denkt en liegt alles bij elkaar.
    Reageer

    volgens mij is ze op de foto helemaal naakt!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
265 views
Laatste bericht
223 reacties
409k views
Laatste bericht
1k reacties
4.039k views
Laatste bericht
32 reacties
69k views
Laatste bericht
342 reacties
973k views
Laatste bericht
546 reacties
1.097k views
Laatste bericht
38 reacties
40k views
Laatste bericht
40 reacties
61k views
Laatste bericht
Werken...
X