Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Sieneke Peeters

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Kloggo Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze wint. Ze wordt wel heel erg in de zeik genomen door iedere zg belangrijk iemand in de media. Zo behandel je een kind van 18 niet.
    Het nummers was ook niets volgens iedereen, maar o wat blijft dat nummer hangen. Wat dat betreft heb je dat de afgelopen 10 jaar zeker niet meer gehad. Suc6 Sieneke
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kloggo Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze wint. Ze wordt wel heel erg in de zeik genomen door iedere zg belangrijk iemand in de media. Zo behandel je een kind van 18 niet.
    Sieneke rules !!
    Reageer

Reageer

Sieneke Peeters
    Sieneke Peeters (Nijmegen, 1 april 1992) is een Nederlands zangeres.

In 2007 bracht de Nijmeegse zangeres een cd uit met zes covers van jaren '80 nummers. De cd It's my dream werd in eigen beheer uitgegeven. In het dagelijks leven is ze kapster in opleiding aan het ROC Nijmegen.

In 2010 deed ze mee aan het Nationaal Songfestival waar alle deelnemers een versie van het door Pierre Kartner geschreven lied Ik ben verliefd (Sha-la-lie) uitvoerden. Sieneke, die door Marianne Weber begeleid werd, won nadat ze door Kartner als winnaar aangewezen werd toen zowel het jury-oordeel als de stemmen van het publiek niet de doorslag gaven. Hierdoor is ze de Nederlandse vertegenwoordiger op het Eurovisiesongfestival 2010 in Oslo.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
10k reacties
17.952k views
Laatste bericht
584 reacties
316k views
Laatste bericht
294 reacties
270k views
Laatste bericht