Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Samantha de Jong (Barbie)

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #21
    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Over Whatsapp? Dat is toch altijd een persoonlijke dientst?
    Ja maar verspreiden is zo gebeurt, zeker via Whatsapp groepen.
    Reageer

    #22
    Over Whatsapp? Dat is toch altijd een persoonlijke dientst?


    Oorspronkelijk gepost door Moofiex Bekijk bericht
    Gaat alweer een nieuw filmpje over Whatsapp.
    Een ruim 2 minuut durende film waar ze op meerdere standjes poseert samen met Rolf.
    Reageer

    #23
    Gaat alweer een nieuw filmpje over Whatsapp.
    Een ruim 2 minuut durende film waar ze op meerdere standjes poseert samen met Rolf.
    Reageer

    #24
    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Ik heb hem gezien. Maar ik hoop dat diegene die het online heeft gezet voor jaren de bak in gaat, wetende dat ze al een moeilijke tijd achter de rug heeft. Plus dat ze 2 kinderen heeft die later als ze groot zijn wat uit moeten leggen aan andere klasgenoten.
    Jij bent opvallend vaak voor zware straffen als het om 'lekken' van een filmpje gaat. Jarenlang? Paar maanden voorwaardelijk hooguit en eventueel een schadevergoeding. En dan alleen nog maar als de feiten bewezen kunnen worden. En dan is het nog maar de vraag of haar eigen psychologische situatie een rol speelt. Lek kan wel eens van langer geleden zijn.

    Ik heb het filmpje gezien en dit was duidelijk een professionele opname. Soort van webcam filmpje waar er zoveel van zijn. Er is ooit sprake van geweest dat ze samen met haar toenmalige vriend de ***** in ging. Wellicht is dit uit die periode en heeft ze deze als promo gemaakt.
    Reageer

    #25
    Oorspronkelijk gepost door palsrok Bekijk bericht
    Wie weet is dit ook weer een vorm van reclame, kijk maar naar Kim Kardashian
    Dat bedoel ik! Was eerst ook flinke consternatie over, maar bleek later bewust te zijn gemaakt/gelekt.

    Het ging mij er alleen om, dat ik de vraag nog nergens had gehoord.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
292 reacties
340k views
Laatste bericht
2k reacties
1.857k views
Laatste bericht
154 reacties
92k views
Laatste bericht
89 reacties
220k views
Laatste bericht
235 reacties
476k views
Laatste bericht
53 reacties
81k views
Laatste bericht
118 reacties
126k views
Laatste bericht
958 reacties
1.103k views
Laatste bericht
Werken...
X