Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Nicolien Kroon

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    https://caps4u.wordpress.com/2014/09...olien-kroon-6/
    Reageer

    caps van Nicolien

    hoi medeliefhebbers van Nicolien, is er ook iemand die caps of foto's van Nicolien heeft waarop ze panty's draagt. met haar mooie dikke benen is het extra lekker om van te genieten, ik zie ze graag alvast bedankt
    Reageer

    Echt een aanwinst voor de weervrouwen! Heerlijke kuiten!
    Reageer

    Nicolien Kroon
    Haar keuze om de luchtmacht te verlaten vergelijkt de 35-jarige Nicolien Kroon met bungeejumpen. ‘Het is doodeng, maar ik weet dat het achteraf een gave ervaring gaat zijn’, zegt de voormalig luchtmachtmajoor. Binnenkort is ze iedere dag als presentator weer en verkeer te zien bij de journaals van RTL-Z. ‘Ik wilde alleen de dienst uit wanneer ik als meteorologe een bijzondere baan buiten de defensiemuren zou vinden. En dat is zeker gelukt met deze nieuwe functie.’ Ruim 15 jaar dient Kroon als meteorologe bij de luchtmacht. Met haar weerkennis ondersteunt ze bij operaties in het buitenland, oefeningen en het opleiden van Defensiepersoneel. Dit doet ze in Nederland, maar ook tijdens haar uitzending naar Sarajevo in 2007. Inmiddels ligt haar gevechts- en dagelijks tenue keurig opgeborgen in haar kast. ‘Het is toch de kleding waarin ik 15 jaar rondliep. Daarop ben ik wel zuinig’, lacht ze. Met veel plezier kijkt ze terug op haar diensttijd bij de luchtmacht. ‘Met name de collegialiteit is iets waarvan ik heb genoten. Doordat je vaak intern zit en samen opleidingen doet, ontstaat er een bijzondere band met collega’s. Hieruit zijn dan ook goede vriendschappen ontstaan en heb ik zelf mijn partner ontmoet.’ Tekst komt van: http://magazines.defensie.nl.
    Aangepast door safey; 2 april 2014, 02:34.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1k reacties
5.019k views
Laatste bericht
416 reacties
1.382k views
Laatste bericht
61 reacties
333k views
Laatste bericht
968 reacties
4.898k views
Laatste bericht
231 reacties
804k views
Laatste bericht
624 reacties
1.275k views
Laatste bericht
50 reacties
144k views
Laatste bericht
16 reacties
48k views
Laatste bericht
Werken...
X