Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Barbara Sloesen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

In een vorig bericht in de topic van Barbara Sloesen zei ik dat naar de bioscoopfilm Zwaar Verliefd ben geweest. Halverwege de film stond zij ook naakt voor de spiegel. Al was er niet zo heel veel te zien. Maar vandaag is de film te zien bij Videoland. Heeft iemand een videoland abonnement en kan misschien een filmpje/plaatje van dat fragment halen en op mokkels.nl zetten. Ik zou wel willen, maar heb zelf geen videoland en mijn proefperiode van 1 maand heb ik al een keer gebruikt. Dus ik kan me niet opnieuw aanmelden, anders moet ik 8 a 10 euro betalen. Iemand die van jullie al een abonnement heeft, kan er gewoon gratis op. Een plaatje van het scherm maak je trouwens door CTRL + Print Screen in te tikken. Dus als iemand dit wil doen. Niet alleen voor mij, voor ook jezelf en de anderen, graag.
    Reageer

Ik ben toenet naar de film geweest van Zwaar Verliefd. Maar omtrent naakt wat erin voor zou komen, volgens een interview wat ik met de makers had, is geen naakt. Tenminte Barbara Sloesen heeft in een scene van een paar seconde even helemaal geen kleren aan. Al is het meer een foto zoals JFK. Je ziet hooguit een halve **** en een halve tiet. Meer niet. Dan weten jullie dit. Ik zou dit nog melden als ik naar de bios was geweest. Dus bij deze.

ps. het kan zijn dat je misschien via de spiegel haar hele borst ziet. Al zie haar borst wel op afstand Schuin via de spiegel. Dus echt full frontal en duidelijk is niet het geval. Het is een beetje zoals de foto van Liza Sips voor de Linda Magazine ook voor de spiegel stond. Maar dan iets minder **** en iets meer tiet, om het zo te zeggen. Duidelijker kan ik het niet zeggen. Al is het geen topless en al helemaal geen compleet Zichtbaar naakt.
    Aangepast door hot24; 13 oktober 2018, 00:01.
    Reageer

Het grappige is dat jij namen noemt van mensen die elders al een keer naakt zijn geweest. Dat is fijn om te weten en de mensen die dit lezen. Maar ik heb de trailer bekeken nog goed een keer en het draait echt alleen om Barbara Sloesen die een man aan de haak moet slaan en zwaar verliefd is. De vriendinnen, overige namen, helpen Barbara Sloesen. Dus het lijkt me eerder logisch dat Barbara Sloesen uit de kleren gaat. En dat is dan voor het eerst.

Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Als ik de makers zou ik ook niet meer zeggen. Check de trailer en zie een ontblote mannelijke sportlichamen. Voor een naakte Sarah check Bloedlink. Abbey topless in bv Nieuwe buren S03. Jamie Grant doet ook mee, check Gewoon Hans.
    Speltip nr 1: ga erheen en vertel het ons
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    En heb ook de vraag gesteld aan de makers van de film of er ook Zichtbaar Naakt in voorkomt.
    De enige reden dat je vragen hebt gesteld over deze film voor je ranzige site.
    Reageer

Ik zal het wel vertellen als er wat in voorkomt. Maar het komt pas in de week van 10 oktober in de bioscoop. Al kan ik niet zeggen wanneer ik erheen ga. Dus reken ergens op de derde week van oktober dat ik het weet.

Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Als ik de makers zou ik ook niet meer zeggen. Check de trailer en zie een ontblote mannelijke sportlichamen. Voor een naakte Sarah check Bloedlink. Abbey topless in bv Nieuwe buren S03. Jamie Grant doet ook mee, check Gewoon Hans.
    Speltip nr 1: ga erheen en vertel het ons
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
1.924k views
Laatste bericht
472 reacties
1.472k views
Laatste bericht
20 reacties