Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Sylvana IJsselmuiden

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Beetje aan het freubelen met Photoshop Generative AI ed.
    Zo zie je maar hoe een foto er veel beter uit kan zien.
    Origineel (met clown) even bijgevoegd.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #7
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #8
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #9
    Oorspronkelijk gepost door hen.dweper_0k Bekijk bericht

    Klopt dat ik deze van haar Insta heb gehaald (met Chome Extensie) daarna met Topaz Photo AI een 2x groter gemaakt (kan ook 4x, 6x,...). Ik heb daar een licentie van gekocht (naast Topaz Gigapixel, DeNoise, Sharpen). Hier haal ik nog wel eens goede resultaten mee.
    Maar ook vaak niet hoor omdat internet foto's soms zo comprimeert dat Photo AI er ook niet iets moois van maakt. Beste resultaat krijg je met echte foto's.
    Ook moet je oppassen dat je het AI niet te veel zijn werk laat doen want zie ook nog wel eens erg ver-AI-de foto's en dan wordt het vaak te clownesque of zie je dat alles glad gestreken wordt. Er zijn veel van die zgn. AI tools op internet (bijv. https://remini.ai/ ) maar moet je ook weer voor betalen.
    Ik gebruik ook wel vaak Photoshop om e.a. eventueel (logo's ed) weg te werken.
    Dank voor de uitleg en link! Ga me er eens verder in verdiepen.
    Reageer

    #10
    Oorspronkelijk gepost door mvv65 Bekijk bericht

    Deze zag ik ook op haar Instagram, maar is dan in een kleiner formaat. Hoe heb je deze zo mooi in groter formaat gekregen?
    Klopt dat ik deze van haar Insta heb gehaald (met Chome Extensie) daarna met Topaz Photo AI een 2x groter gemaakt (kan ook 4x, 6x,...). Ik heb daar een licentie van gekocht (naast Topaz Gigapixel, DeNoise, Sharpen). Hier haal ik nog wel eens goede resultaten mee.
    Maar ook vaak niet hoor omdat internet foto's soms zo comprimeert dat Photo AI er ook niet iets moois van maakt. Beste resultaat krijg je met echte foto's.
    Ook moet je oppassen dat je het AI niet te veel zijn werk laat doen want zie ook nog wel eens erg ver-AI-de foto's en dan wordt het vaak te clownesque of zie je dat alles glad gestreken wordt. Er zijn veel van die zgn. AI tools op internet (bijv. https://remini.ai/ ) maar moet je ook weer voor betalen.
    Ik gebruik ook wel vaak Photoshop om e.a. eventueel (logo's ed) weg te werken.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
6.415k views
Laatste bericht
3k reacties
8.545k views
Laatste bericht
4k reacties
13.301k views
Laatste bericht
234 reacties
473k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.976k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
Werken...
X